سرویس: غیر تولیدی » نقلی 00:00 - دوشنبه 09 آذر -622

مدیرعامل آب و فاضلاب اصفهان‌:

انشعاب آب مشترکان پرمصرف اصفهان قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرایط آبی کل کشور از جمله کلانشهر اصفهان مطلوب نیست و به نوعی در وضعیت بحران قرار دارد بنابراین انشعاب آب مشترکان پرمصرف اصفهان قطع می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شرکت آب و فاضلاب اصفهان، هاشم امینی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش درجه هوای اصفهان به 40 تا 41 درجه سانتی‌گراد، در روزهای آینده به طور قطع، میزان مصرف آب در استان اصفهان بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: این افزایش میزان مصرف، با توجه به کمبود تأمین آب و در مدار بهره‌برداری قرار گرفتن تمام منابع آبی مسئولان امر را برای تأمین آب شرب با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه براساس مصوبات ستاد مقابله با خشکسالی مشترکان پرمصرف را شناسایی کردیم، افزود : در این راستا به این مشترکان اخطار داده و نسبت به قطع موقت آن اقدام کردیم و تا ابتدای تیر، بیش از 7 هزار اخطار به مشترکان پرمصرف دادیم.

وی افزود : این مشترکان پرمصرف نه فقط در بخش خانگی بلکه در بخش‌های اداری، بیمارستان‌ها و مراکز دولتی هستند و این درحالی است که برخی از مشترکان پرمصرف از جمله بیمارستان‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی را برای صرفه‌جویی آب در ساعات مختلف انجام داده‌اند.

امینی با اشاره به شناسایی کارواش‌ها، استخرها و ارسال نامه‌هایی برای اعلام میزان مصرف خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌هایی که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای مدیریت تقاضای آب دارد، آنچه مسلم است میزان محدود منابع آب و افزایش روزافزون تقاضا بوده، به طوری‌که می‌توان گفت هم اکنون میان عرضه و تقاضای آب تعادل وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.