سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 07:38 - سه شنبه 10 تیر 1393

بعد از زایمان سوپ بخورید!

اغلب افراد تصور می کنند زنانی که به تازگی زایمان کرده اند برای تقویت جسم خود باید از گوشت مصرف کنند اما برخی از غذاها تاثیر بیشتری در تقویت آن ها دارد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،  زنان باردار بعد از زایمان تا مدت ها دچار ورم هستند اما با داشتن الگوی تغذیه ای سالم بعد از این دوران می توانند به تناسب اندام حود دست یافتند.

گفتنی است، چینی ها بر این باورند بعد از زایمان زنان باید با مصرف سوپ پخته شده با گوشت اردک یا میگو و انواع سبزیجات باعث می شود ورم آن ها از بین برود.

بررسی ها نشان می دهند، دستور پخت این سوپ ها بستگی به ذائقه فرد دارد اما پزشکان توصیه می کنند با افرایش فلفل و زنجبیل به غذاهایتان بعد از دوران بارداری نیز می توانید ورم خود را کاهش دهید و اضافه وزن دوران بارداری تان را از بین ببرید.

خانمی که زایمان کرده است در واقع مسئول تغذیه خود و نوزادش می‌‌باشد، پس باید رژیم غذایی خود را با دقت انتخاب کند. رژیم بعد از زایمان باید با دقت دوران بارداری رعایت شود. خوردن همه مواد مانند حبوبات و دانه‌های مغذی، میوه‌های تازه، سبزیجات و غذاهایی که پروتئین و کلسیم و آهن را به فراوانی فراهم می‌‌کنند باید مورد توجه قرارگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.