سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 16:00 - دوشنبه 09 تیر 1393

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

ائمه جمعه در حل مشکلات شرق اصفهان به مسئولین کمک کنند

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: دغدغه خشکسالی در شرق اصفهان به یک دغدغه ملی تبدیل شده است و ائمه جمعه می بایست کمک مسئولین باشند.

حجت الاسلام صالحیان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در اژیه حضور مردم شهر اژیه در مراسم استقبال از امام جمعه را نشان از عمق دینی مردم این شهر دانست.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد:بیش از 800نماز جمعه در سراسر کشور وجود دارد که دراستان اصفهان امروز هفتادو نهمین نماز جمعه در شهر اژیه تاسیس شد که انشاالله باتاسیس نمازجمعه های دیگر در شهرهای حسن آباد،نیک آباد ومحمد آباد به بیش از 80نماز جمعه خواهد رسید.

ایشان در ادامه بیان کرد: بیش از 1500 نفر در ستادهای نماز جمعه درسراسر استان برای رفاه حال نمازگزاران تلاش وفعالیت می کنند ودر بیش از 20شهر استان مشغول ساختن مصلاح هستیم که این مصلاح سازی ونهضت مصلاح سازی هم برای آسایش حال نمازگذاران می باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهان شرق مبنی بر اینکه سنگرهای نماز جمعه تا چه اندازه می تواند در حل مشکلات معیشتی شرق اصفهان اثر داشته باشد، افزود: دغدغه خشکسالی در شرق اصفهان به یک دغدغه ملی تبدیل شده است و از شهرستان و استان به کشور کشیده و همه مسئولین سه قوه و امکانات کشور بسیج شده اند و درصدد رفع مشکلات مردم در این زمینه می باشند و ائمه جمعه می بایست کمک مسئولین باشند.
در ادامه این گفتگو حجت الاسلام شاهمیری با اشاره به تلاش های ستاد ائمه جمعه اصفهان اظهار داشت: نعمت خداوند در این بود که در شهر اژیه حضور یابم و تا الان سربازی در محضر مقام معظم رهبری بوده ام و خدا را شاکرم که این سربازی رسمیت یافت و حضور مردم این شهر نشان از وحدت این عزیزان می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.