سرویس: اجتماعی » حوادث 16:13 - یکشنبه 08 تیر 1393

چه کسی جوابگوست؟

باز هم حادثه در مسیر حسن آباد– ورزنه

گاهی اوقات گذشتن از کنار برخی حوادث به صحنه های دلخراشی منجر می شود که راهی جز تاسف در بر نخواهد داشت، پس قبل از حوادثی از این قبیل به فکر چاره باشید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: از زمانی که عملیات ساخت جاده حسن آباد ورزنه آغاز گردید همه امیداور بودند که مشکلی از مشکلات دو بخش همجوار حل خواهد شد و فرصتی پیش آید تا تردد در این جاده که اتفاقا” از زمانهای قدیم تا به حال زیاد انجام میشده ، به آسانی صورت گیرد ولی عدم زیر سازی طبق اصول راه سازی، تردد بیش از حد وسائل نفلیه سنگین، کم عرض بودن جاده و عدم تعمیر و نگهداری جاده توسط مسئولین ذیربط باعث بوجود آمدن تصادفات جانی و مالی زیادی تا بحال گردیده و معلوم نیست تا کی این روند ادامه داشته باشد و تا کی شاهد حادثه های این چنینی باشیم.

این مهم میطلبد که در نگاه مسئولین ذیربط قرار گیرد و در راستای حل مشکل این محور اقدامی گردد.

Vater-Mark1111
در این حادثه به گفته یکی از شاهدان که در صحنه حاضر بوده به دلیل خواب آلودگی و عدم توجه به جلو یکدستگاه کامیون کمپرسی و انحراف به چپ باعث خروج خودرو پراید که از روبرو و از سمت جرقویه به طرف ورزنه می آمده ، می شود و باعث خسارت خودرو پراید میگردد این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته . لازم به ذکر است راننده کامیون پس از حادثه اقدم به فرار و از صحنه خاج میگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.