سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:11 - یکشنبه 08 تیر 1393

سلطانی فر:

برای افتتاح پروژه گردشگری واحه به ورزنه خواهم آمد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور در تپه های ماسه ای روان ورزنه گفت: برای افتتاح پروژه گردشگری واحه به ورزنه خواهم آمد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در این بازدید میدانی که به همت دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و بدون هماهنگی قبلی و خارج از برنامه سفر انجام شد، صادقی بخشدار بن رود و اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه میزبان مقامات عالی کشور بودند.

در این دیدار مجید جابر ورزنه عضو شورای اسلامی شهر ورزنه و رئیس کمسیون کشاورزی عمرانی شهرستان اصغهان ضمن خیر مقدم گزارشی مبسوط از عملکرد آقای هوایی سرمایه گزار پروژه بیان کرد.

مجید جابر ورزنه هزینه های انجام شده را 7میلیارد تومان اعلام کرد و پیشرفت پروژه را 80درصد دانست و گفت: برای تکمیل آن 3میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است.
جابر امکانات این سایت را در کشور منحصر به فرد خواند و گفت: آمدن زیرساخت ها مانند آب، برق، تلفن و گاز می تواند در تکمیل این سایت کمک کند.

جابر افزود: اشتغالزایی این پروژه 100نفر بصورت مستقیم و صدها نفر دیگر بصورت غیر مستقیم خواهد بود.

وی با توجه به اینکه صنعت گردشگری یک صنعت پاک و پر درآمد است و مردم منطقه بابیکاری وخشکسالی مواجه هستند خاطرنشان کرد: این پروژه می تواند در رفع قسمتی از مشکلات عدیده مردم شهید پرور ورزنه کمک کننده باشد.

رستوران سنتی 600نفره، شربت خانه سنتی، فروشگاه صنایع دستی، شتر سواری، ماشین سافاری سواری، موتورسواری ،12سوئیت 7نفری، رستوران مدرن، vipونمازخانه از امکانات این سایت می باشد.

رئیس کمسیون کشاورزی و عمرانی شهرستان اصفهان با توجه به حق آبه دار بودن تالاب بین المللی گاوخونی گفت: این جاذبه گردشگری بین المللی در حال نابودی می باشد و برای احیای آن نیازمند ورود تمامی مسئولین به مسئله می باشد.

جابر احیای تالاب را خواسته بی چون و چرای گردشگران داخلی و خارجی دانست و گفت: امید واریم با حضور استاندار اصفهان و دیگر مسئولین این تالاب در پائیز آب گیری شود .

عضو شورای شهر ورزنه با اشاره به همه آثار تاریخی ورزنه افزود:حفظ و مرمت این آثار ارزشمند نیازمند میلیاردها تومان اعتبار و نگاه ویژه مسئولین ذیربط می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.