سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 23:06 - چهارشنبه 03 مهر 1392

امام جمعه شهر کوهپایه

گذاشتن پای خود در راه شهدا بهترین هنر است

حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهر کوهپایه گفت: جوانانی که در تشییع شهدا خالصانه عزاداری کردند،نشان ازپیدا کردن سعادت دنیایی و اخروی آنهاست.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به حضور باشکوه جوانان در مراسم تشییع دو شهید گمنام گفت: طبق این روایت که شهادت هنرمردان خداست و با توجه به این موضوع میتوان بیان کرد که کسانی که قدم را جا پای شهدا می گذارند بهترین هنر را دارا هستند.

وی افزود: جوانانی که با ندیدن ایام دفاع مقدس امروز عزاداری باشکوهی برگزار می کنند نشان از این دارد که راه امام حسین و شهدای کربلا را پیدا کرده اند و جزء سعادت دنیا و آخرت چیز دیگری نمی خواهند.

امام جمعه با توجه به مکان مشخص شده به منظور خاکسپاری گفت: این مکان روبروی دانشگاه پیام نور کوهپایه است و مطمئنا وقتی جوانی از اینجا عبور میکند و وارد دانشگاه می شود ، ذهنش درگیر این مطلب قرا میگیرد که اگر اینها نبودند امنیت و آسایش در تحصیل برایمان فراهم نبود و در این صورت شهدا را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام شاکری به آرمانهای شهدا اشاره و افزود: ما باید به آرمان شهدا پایند باشیم و قطعا گوش دادن به امر رهبر نشان دهنده ی زنده بودن این آرمان در درون افراد است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.