سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 08:32 - یکشنبه 08 تیر 1393

ديدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دختران موسسه خیریه امیرالمومنین(ع) مبارکه

دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هيات همراه ، در سفر به شهرستان مبارکه به همراه، سرپرست اداره كل بهزيستي استان و جمعی از مسوولین شهرستاني، در موسسه امیرالمومنین (ع) حضور بهم رساندند تا با هیئت مدیره و دختران بی سرپرست مقيم در اين موسسه دیدار و گفتگو نمايند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان: دراين ديدار دوستانه، دکتر ربیعی ضمن ديدار و گفتگو با اعضای موسسه امیرالمومنین (ع) در خصوص رفع و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به اين عزيزان قول مساعدت و همكاري داد.

دکتر ربیعی در این دیدار با بیان اینکه دنیا محل آزمایش الهی است، و با تحمل سختی‌ها و مشکلات و پشت سر گذشتن آنها به انسان به کمال و موفقیت دست می‌یابد گفت : شما فرزندان آینده سازان این مرز وبوم هستید، و با همت و اراده خود به دیگر دوستانتان ثابت کنید که محرومين محدوديت نيست و می توانید قله های علم و تحصیل را فتح کنید.
در این دیدار توسط دکتر ربیعی، هدایای نقدی به دختران تحت پوشش این موسسه اهدا گرديد.

گفتنی است، موسسه خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) مبارکه وظيفه پرورش و آموزش دختران بی سرپرست و بدسرپرست در رده سنی ۱۲ تا ۲۴ سال را برعهده دارد. و همواره مورد حمایت کمک های مادی و معنوی انسان های نیکوکار و نیک اندیش شهرستان مباركه قرار گرفته است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.