سرویس: غیر تولیدی » نقلی 23:58 - شنبه 07 تیر 1393

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

رسیدگی به موضوع عدم آغاز به کار کمیته مناطق محروم در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع عدم آغاز به کار کمیته مناطق محروم در اصفهان باید مورد رسیدگی و پیگیری قرار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق، رسول جزینی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از گزارش‌های ارسال شده به شورای شهر اظهار کرد: یک برگه گزارش در راستای عدم آغاز به کار کمیته مناطق محروم به ما ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با وجود چندین بار تذکر به اعضای شورا و رئیس شورای شهر در این زمینه که علی‌الظاهر این موضوع شعار تمام دوستان است، اما هنوز این موضوع مغفول مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: البته بنده طی این مدت با عنایات شهردار و برخی از اعضای شورای شهر که عضو این کمیته نیز نبوده‌اند، کار‌هایی را در این زمینه پیگیری کرده‌ام، اما بدون گزارش، چراکه در این مدت دریافت کردم که هر موضوع عام‌المنفعه که نفع گروهی در آن نباشد، با هجمه، سنگ‌اندازی و قوانین دست و پا‌گیر مواجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان و اعضای شورای شهر باید به موضوع رسیدگی کنند، ادامه داد: در صورتی که دوستان به دلیل مشغله بسیار و پست‌های زیاد‌تری نمی‌رسند که در این جبهه انجام وظیفه کنند باید رسیدگی به این موضوع را به افراد علاقه‌مند و مخلص با زمان کافی واگذار کنند.

جزینی تاکید کرد: امیدواریم که تمام اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن مصالح جامعه و انجام اقدامات لازم و کافی درصد پیشرفت جامعه و شهرمان باشند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.