سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 07:08 - شنبه 07 تیر 1393

با حضور مسئولین:

اولین نماز جمعه شهر اژیه اقامه شد

مراسم استقبال از حجت الاسلام شاهمیری اولین امام جمعه شهر اژیه با حضور مسئولین و مردم شهر اژیه انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: امروز جمعه ششمين روز تير ماه سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهر اژيه پس از سالها انتظار شاهد حضور امام جمعه در شهر خود بودند.

ساعت 11 صبح حجت الاسلام و المسلمين صالحيان مسئول دفتر نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان بهمراه ائمه جمعه شهر اژيه، هرند و ورزنه و بخشدار بخش جلگه و مسولين ادارات بخش با حضور در گلزار شهداي شهر اژيه و نثار گل به مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند. سپس مسير گلزار شهدا تا مسجد جامع شهر اژيه محل اقامه نماز جمعه را با همراهي و استقبال مردم شهر اژيه طي نمودند.

Vater-Mark2

در ابتدا مراسم در مسجد جامع شهر اژیه حجت الاسلام و المسلمين صالحيان با تاكيد بر اينكه يكي از دستورات خداوند نماز جمعه است گفت: امر شده كه تا يك فرسخ نماز ظهر جمعه تعطيل شود و همه در نماز جمعه شركت نمايند.

ايشان در ادامه فرمود: بهترين مديريت جهادي را در طول انقلاب شما مردم شرق اصفهان داشته ايد كه با كمترين امكانات بيشترين فايده را براي اسلام و نظام جمهوري اسلامي انجام داده اید. نماز جمعه به عنوان نگهبان از اعتقادات، دينداري مردم و جوانهاي پاك به فرماندهی امام جمعه می باشد.

صالحیان ضمن معرفي حجت الاسلام و المسلمين شاهميري بعنوان امام جمعه شهر اژيه سيادت و تحصيلات حوزوي عاليه، سابقه طولاني در تبليغ دين و ارتباط تنگاتنگ با جوانان را از امتيازات ايشان برشمرد.

ايشان در پايان متن حكم امامت جمعه حجت الاسلام و المسلمين شاهميري را قرائت نموده و توسط دو پدر شهيد اين حكم به ايشان اهدا گرديد.

Vater-Mark5

سپس حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه شهر هرند طي سخنراني كوتاهي اظهار داشت: از همت والاي شما مردم شهيد پرور و ولايتمدار و پيگيري مسئولين شهر اژيه و عنايت حجت الاسلام و المسلمين صالحيان نظر ولايت بر اين شد كه به شهر اژيه امام جمعه داده شود.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه ضمن تبريك اين رويداد به مردم شهر اژيه تصریح نمود: با پيگيريهاي شما مردم ولايتمدار امروز شاهد حضور امام جمعه اي از جنس مردم آشناي به منطقه هستيم و اين امر بسيار مهم است كه امام جمعه اي به اژيه آمده كه علاوه بر عرصه تبليغ و مبلغ بودن به مشكلات و مسائل و مباحث شرق اصفهان و حوزه زاينده رود اشراف كامل دارند.

Vater-Mark424242424

ايشان علت حضور خود در اين مراسم احترام و ارج نهادن به پيگيريهاي انجام شده مردم شهر اژيه جهت اقامه نماز جمعه در شهر دانست.

حسيني بخشدار بخش جلگه ضمن تبريك از تلاشها و پيگيريهاي مردم و مسئولين تقدير و تشكر نمودند.

5665656

در ادامه دكتر كامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با توجه به شعار سال خاطر نشان کرد: بايد مسئولين ساده زيستي را مد نظر قرار دهند و در ادامه گزارشي از مباحث پيگيري شده در مورد مشكلات شهر اژيه، تكميل پروژه فاضلاب شهر، اشتغال، آب كشاورزي و مسكن جوانان شرق اصفهان ارائه نمود.

Vater-Mark5445454545

اخوان بيطرف نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي به مسئله حجاب و عفاف پرداختند و خبر تشكيل فراكسيوني به اين نام در مجلس دادند.

Vater-Mark465667464

حجت الاسلام شاهميري در خطبه هاي نماز جمعه نماز عبادي و سياسي جمعه را باعث ايجاد وحدت و آگاهي بخشيدن به مردم دانست.

امام جمعه شهر اژيه در خطبه دوم به مسائل روز كشور و جهان پرداخت و با محكوم كردن جنايات گروه تكفيري داعش در سوريه و عراق به تبيين اهداف مستكبران جهان از حمايت مالي و تسليحاتي از گروه تروريستي اشاره داشت.

Vater-Mark646454546

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.