سرویس: تولیدی » خبر پوششی 21:10 - جمعه 06 تیر 1393

بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده حادثه خیز هرند به کوهپایه

دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با سفر به شرق اصفهان، از محور هرند– کوهپایه که به جاده مرگ معروف شده است بازدید کرد.

به گزارش مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مديرکل راه و شهرسازي استان ودکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از محور هرند– کوهپایه بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت این جاده قرار گرفتند.

مهندس شهبازی شهردار هرند در این بازدید ضمن بیان مشکلات جاده هرند به کوهپایه اظهار داشت: طی توافقی که با مهندس محمود زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان داشتیم اجرای زیرسازی ۶کیلومتراز باند دوم جاده هرند به کوهپایه توسط شهرداری انجام گرفته است و انشاء الله در آینده نزدیک توسط اداره راه و شهر سازی آسفالت شود.

شهردارهرند اضافه کرد: قرار گرفتن شهر هرند در مسير جاده ترانزیتی و نداشتن جاده کمربندي و تردد ماشين هاي سنگين و تريلرها از داخل شهر، مشکلات عديده ترافيکي را براي شهر ايجاد کرده است که مي طلبد مسئولين مربوطه در خصوص احداث يک جاده کمربندي براي شهر فکري اساسي و برنامه اي متناسب را طراحي کنند.

DSC01310

در ادامه دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اولویت کاری را برای دوبانده کردن هرند به کوهپایه بیان کرد و گفت: تا به حال جوانان زیادی در این جاده کشته شده اند و تا به حال هر چه به این شهر سفر داشته ام در خواست تمامی مردم، اصلاح این جاده بوده است و از وزیر راه و شهر سازی درخواست دوبانده کردن 10 کیلومتر باقی مانده این جاده را کرد.

مهندس جعفری هرندی رئیس شورای اسلامی شهر هرند در این بازدید ضمن تشکر از دکتر کامران گفت:هرند مرکز ثقل بخش های شرق اصفهان می باشد و شهر هرند دارای سه مرکز دانشگاهی و یک حوزه علمیه می باشد وشهری است که در مسیر رینگ شمال به جنوب است و کسانی که می خواهند از مسیر یزد به سمت شهرضا بروند از این مسیر حرکت می کنند. مسیر هرند به کوهپایه مسیر شهرضا به نایین را 80 کیلومتر کوتاه کرده است و به همین لحاظ تردد در این جاده زیاد است و می طلبد که یک نگاه ویژه نسبت به این جاده داشته باشید.

مهندس جعفری هرندی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه هرند 52 سال است که دارای شهرداری و25سال است مرکز بخش جلگه می باشد گفت:جاده های ما روستایی است وهرند با گذشت این همه سال از انقلاب یک اداره راه و شهر سازی ندارد و این خواسته به حق مردم است.
از نکات قابل ذکر در این بازدید حضور اهالی هرند وخانواده های عزیزانی که در جاده هرند به کوهپایه کشته یا مصدوم شده بودند؛است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.