سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 20:52 - جمعه 06 تیر 1393

بخشدار جرقویه سفلی

روستای تاریخی قارنه را به عنوان هدف گردشگری معرفی می کنیم

بخشدار جرقویه سفلی در حاشیه ی افتتاح موزه محمد آباد جرقویه گفت: با نگاه ویژه به روستای تاریخی قارنه درصدد ترمیم این مکان بر آمده ایم تا این اثر تاریخی را به عنوان هدف گردشگری به همگان معرفی کنیم.

جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی در گفتگو با اصفهان شرق با ابراز خوشحالی از سفر معاون رییس جمهور به شرق اصفهان و افتتاح اولین موزه ی مردم شناسی شهر محمد آباد اظهار داشت: برای ما افتخار بزرگی بود که موزه مردم شناسی منطقه جرقویه سفلی با حضور رییس سازمان گردشگری و صنایع دستی کشور به بهره برداری رسید تا زمینه ای جهت حضور گردشگردر منطقه ما باشد.

وی از قبول اعتبار به ترمیم هتل و کمپ گردشگری کنار موزه توسط دکتر سلطانی فر خبر داد و افزود: هتل و کمپ گردشگری در کنار موزه مردم شناسی محمد آباد با پیشرفت 50 درصدی مواجه بوده است که طی نامه ای به معاون رییس جمهور مبنی بر دادن اعتبار جهت مراحل کار، وی قبول کرد که اعتباری به این مکان اختصاص دهد.

جعفری با اشاره به روستای تاریخی قارنه به عنوان هدف گردشگری خاطر نشان کرد: از دکتر سلطانی فر درخواست کردیم که روستای تاریخی قارنه را به عنوان هدف گردشگری تعیین کنند تا بتوان بعد از ترمیم این روستا، مسیری جهت جذب تورهای یک روزه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.