سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 20:37 - جمعه 06 تیر 1393

معاون رییس جمهور در گفتگو با اصفهان شرق:

جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی شرق اصفهان تلاش کنید

معاون رییس جمهور در گفتگو با اصفهان شرق گفت: امیدواریم به کمک مسئولین محلی و استانی بتوان از ظرفیت هایی در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه استفاده کرد.

مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس میراث فرهنگی و گردشگری کشور در گفتگو ی اختصاصی با اصفهان شرق با مهم خواندن استان اصفهان در بحث گردشگری اظهار کرد: استان اصفهان در 3 بخش فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارای ظرفیت بالایی می باشد و این یکی از عوامل مهم در جذب گردشگران به این استان است.

وی جاذبه های خوب گردشگری در روستاهای اطراف اصفهان اشاره و افزود: خوشبختانه در کلیه ی نقاط استان علی الخصوص شهرها و روستاهای اطراف اصفهان جاذبه های خوب گردشگری وجود دارد که می توان یکی از موارد جذب گردشگر به این نقاط قلمداد شود.

معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که با توجه به قدمت منطقه شرق اصفهان چه اقدامی در جهت جذب توریسم خواهید نمود، گفت: امیدواریم به کمک مسئولین محلی و استانی و البته همه ی کسانی که دلسوزانه برای مردم قدم بر می دارند بتوان از ظرفیت هایی در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه استفاده کرد.

وی در پایان با عنوان کردن واژه ی سونامی گردشگری توسط خبرنگار اصفهان شرق متذکر شد: باید تلاش کنیم تا این واژه در شرق اصفهان گسترش یابد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.