سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 09:48 - پنجشنبه 05 تیر 1393

با حضور معاون رئیس جمهور:

اولین موزه مردم شناسی در شرق اصفهان افتتاح شد

نخستین موزه مردم‌شناسی شرق اصفهان در شهر محمد آباد جرقویه سفلی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی در شهر محمدآباد واقع در شرق اصفهان نخستین موزه مردم‌شناسی شرق اصفهان را واقع در قلعه تاریخی محمدآباد افتتاح کرد.
سلطانی فر طی این مراسم با تشکر از مردم شهر محمد آباد، مسئولین و مجموعه ای که تلاشی سراسر عشق و اعتقاد در جهت بازسازی این مکان تاریخی، زیبا و نفیس داشتند اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ توام با عزم ملی و مدییریت جهادی نام گذاری کردند این گونه اقدامات حرکتی در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی بخشی از میهن عزیز با ملتی دلیر را نشان می دهد که مسیر توسعه را در پیش گرفته تا در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند به بزرگی و اقتدار گذشته های پر افتخارش برسد.

Vater-Mark7655232323232

وی حضور خود در این شهر و در بین مردم فرهنگ دوست را توفیق بزرگی دانست و خاطر نشان کرد: افتتاح این مجموعه توفیق بزرگی برای من بود و امیدوار هستم که این تلاش و هماهنگی ادامه پیدا کند که باقی مانده قسمت های این مجموعه برای بهره برداری مردم آماده بشود.

معاون رییس جمهور با افزایش گردشگری در کشور افزود: گردشگری در این کشور به ویژه گردشگری در مناطق روستایی و تعداد گردشگران ورودی به ایران در سال جاری به شدت رو به افزایش است، خوشتختانه فرهنگ دوستان و کسانی که در عرصه مسائل فرهنگی و تاریخی علاقه مند هستند  به تعاد قابل توجهی ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند و ما امیدواریم با حضور گسترده گردشگران خارجی در عرصه گسترش تعاملات فرهنگی و در عرصه ایجاد اشتغال و ارز آوری توسعه خوبی داشته باشیم.

وی در پایان از حضور جانبازان، خانواده شهدا و عشایر گرامی صمیمانه تشکر کرد.

 تصاویر را اینجا رصد کنید

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اولین موزه مردم شناسی در شرق اصفهان افتتاح شد”

  1. ورزنه 22 گفت:

    امیدواریم که گام مثبتی باشه
    اگه میشه زود گزارش تصویری را هم بزارید

    تا چشم ما به موزه منور بشه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.