سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 11:27 - پنجشنبه 05 تیر 1393

نماینده خانه کشاورز استان اصفهان:

خانه کشاورز نیازی به تضعیف و بزرگنمایی خود ندارد

نماینده خانه کشاورز استان اصفهان گفت: خانه کشاورز با بیش از یک‌میلیون نفر عضو از جایگاهی رفیع به عنوان بزرگ‌ترین NGO در کشور برخوردار است و نیازی به تضعیف و بزرگنمایی خود ندارد.

به گزارش اصفهان شرق: محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد عملکرد خانه کشاورز و همدلی بین مسئولان مربوطه اظهار کرد: در حال حاضر که به واسطه خشکسالی و همچنین خشک شدن ریشه همت و درایت مدیران قدیم این مرز و بوم چشم‌اندازی جز نگرانی در برابرمان قرار نگرفته، چگونه می‌توان همدلی را به فراموشی سپرد و چگونه می‌توان گره کور مشکلات عدیده کشاورزی را تنها با نامه نگاری و عوام فریبی نادیده گرفت.

نماینده خانه کشاورز استان اصفهان در شورای مرکزی کشور تصریح کرد: اکنون خانه کشاورز جایگاه امن و محیطی برای کارگشایی زحمت‌کشانی است که در این عرصه تلاش می‌کنند و ای کاش به جای استفاده از جملات کهنه شده و تارعنکبوت بسته و ادعاهای پیر و پیمان خالی‌تر از تهی، دست همدلی و همنوایی به سوی یکدیگر دراز می‌کردیم.

وی اضافه کرد: مطلبی که در مورد تأمین اجتماعی کشاورزان در برخی جاها بیان می‌شود، از واقعیت به دور است و قصدی جز عوام فریبی نمی‌تواند داشته باشد، قطعأ مطلع هستید که معرفی کشاورزان در فهرست حقوق و مزد کارکنان شاغل از تبعات بند 100 قانون بودجه سال 1390کل کشور و ماده 4 آیین نامه مربوطه است و ارتباطی با نهادهای اجرایی استان اصفهان ندارد.

نماینده خانه کشاورز استان اصفهان در شورای مرکزی کشور بار دیگر با اشاره به برخی اخبار و گفته‌ها، اظهار کرد: برخی مدعی هستند بنده قصد تخریب دیگران را داشته‌ام و مایه تأسف است که بر خلاف آموزه‌های دینی و عقلی خود را در جایگاه نیت‌خوانی و کشف انگیزه پنهان اظهارات روشن بنده قرار داده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: خانه کشاورز با بیش از یک میلیون نفر عضو و مجموعه‌ای از زبده‌ترین مدیران و کارشناسان، جایگاهی رفیع به عنوان بزرگ‌ترین NGO در کشور برخوردار است و نیازی به تضعیف و بزرگنمایی خود ندارد، البته اجازه نخواهد داد برخی با طرح اظهارات غیر مسئولانه بخواهند به مصداق “الخالف تشهر” برای خود شهرتی کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.