سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 02:20 - پنجشنبه 05 تیر 1393

استاندار اصفهان خبر داد:

حضور 4 عضو هیئت دولت در اصفهان

استاندار اصفهان گفت: چهار تن از اعضای هیئت دولت به دعوت استانداری اصفهان روز پنجشنبه به اصفهان سفر می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق به  نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، بنا بر دعوت رسول زرگرپور استاندار اصفهان و به منظور افتتاح چندین پروژه‌ بزرگ و مهم استان وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور روز پنجشنبه مهمان اصفهان هستند.

زرگر پور در مورد برنامه سفر وزرا به اصفهان گفت: افتتاح چندین پروژه بزرگ و مهم استان از جمله چندین واحد صنعتی و پروژه‌های راه‌سازی، دو موزه‌ استان و بازدید از چندین پروژه‌ بزرگ دیگر از برنامه‌های سفر دکتر آخوندی، دکتر ربیعی، مهندس نعمت‌زاده و دکتر سلطانی‌فر به اصفهان خواهد بود.

استاندار اصفهان افزود: در این سفر علاوه بر مباحث فوق در خصوص تسریع در عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم، تسریع در ایجاد بندر خشک و همچنین تسریع در تکمیل اتوبان‌ها و کنار گذرهای استان با وزیر راه و شهرسازی مذاکراتی صورت خواهد گرفت.

زرگرپور تصریح کرد: مشکلات بیمه کارگران و اشتغال استان و همچنین سرمایه‌گذاری جدید در استان نیز با وزیر تعاون کار و امور اجتماعی بررسی خواهد شد.

استاندار اصفهان اذعان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر در جریان مسائل مربوط به صنعت و تجارت استان قرار می‌گیرد.

زرگر پور در پایان یادآور شد: سرمایه‌گذاری لازم برای مرمت و بهسازی آثار میراثی، اختصاص تسهیلات جدید برای توسعه‌ی زیرساخت‌های صنعت گردشگری از جمله هتل‌ها و توسعه‌ گردشگری استان با رئیس سازمان گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.