سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 09:32 - پنجشنبه 05 تیر 1393

مسئول کمیته امداد کوهپایه

250خانواده ی تحت پوشش، سبد غذایی ماه رمضان دریافت می کند

مسئول کمیته امداد کوهپایه گفت: مبلغ 15 میلیون تومان در قالب 250 سبد غذایی به خانواده های بالای 3 نفر بخش کوهپایه در ماه رمضان اختصاص می یابد.

موسی کاظمی مسئول کمیته امداد کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اختصاص سبد غذایی در اول ماه مبارک رمضان به خانوارهای بالای 3 نفر اظهار داشت: فعلا سبد غذایی 70 هزار تومانی به 250 خانوار بالای 3 نفر به ارزش کلی 15 میلیون تومان اختصاص می یابد و سعی بر این است توزیع آن در هفته ی اول ماه مبارک رمضان انجام شود.

وی نحوه توزیع این سبد را به صورت بن خرید به شرکت عنوان کرد و افزود: اقلام غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه در سبد غذایی گنجانده شده است که به صورت بن در اختیار خانوارهای تحت پوشش بالای 3 نفر گذاشته خواهد شد و خانواده ها جهت خرید به شرکت های مربوطه فرستاده می شوند.

کاظمی از ارتباط با مراکز صنعتی و خیرین در تقبل هزینه جهت اختصاص سبد غذایی به دیگر خانواده ها خبر داد و گفت:انشاالله با کمک خیرین بتوان در طول ماه مبارک رمضان خصوصا هفته ی اطعام کمک هایی جهت خرید سبد غذایی به خانوارهای 2 نفره و یک نفره در نظر گرفت و حداقل کمکی در این رابطه داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.