سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:19 - سه شنبه 03 تیر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اختصاص 30 میلیارد تومان جهت تسهیلات اشتغال زایی به شرق اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفاهم با مدیر عامل صندوق مهر امام رضای کشور مبلغ 30 میلیارد تومان جهت اشتغال زایی به شرق اصفهان داده شد.

دکتر حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به مصوبه ی سال 91 جهت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی اظهار داشت: طی مصوبه ی سال 91 جهت ترغیب سرمایه گذاران واحد های صنعتی مصوبه ای جهت کاهش قیمت زمین این شهرک ها تصویب و در سال 92 تمدید شد و لیکن رییس شهرک صنعتی کشور این مصوبه را لغو کرد.

وی لغو این مصوبه را از نکات منفی شهرک های صنعتی دانست و افزود: وقتی قیمت زمین ارزان بود سرمایه گذاران کم تر به مناطق شرق اصفهان جهت سرمایه گذاری وارد می شدند و با لغو مصوبه ی سال 91 و افزایش قیمت زمین ورود سرمایه گذاربه ورزنه، اژیه و ررامشه کاهش می یابد.

کامران از ایجاد تفاهم نامه ی 30 میلیارد تومانی با نورالله زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضای کشور خبر داد و تصریح نمود: می بایست تسهیلاتی را جهت مناطق محروم شرق اصفهان فراهم آوردیم و در این راستا تا سقف 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومان تا حد نهایی طرح ها اعتبار به افرادی خواهیم داد که درصدد ایجاد شغل باشند.

این مقام مسئول خوشه بندی های صورت گرفته در زمینه ی خود اشتغالی را مفید دانسته و خاطر نشان کرد: ساماندهی خوشه ها در بحث صنایع دستی در مناطق شرق اصفهان مفید می باشد و مثال این خوشه بندی را در احیای عبا بافی در کوهپایه و ایجاد کارگاه می توان نام برد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اختصاص 30 میلیارد تومان جهت تسهیلات اشتغال زایی به شرق اصفهان”

  1. سيستاني گفت:

    سلام عليكم
    چنانچه ميتوان از گفته هاي جناب دكتر كامران نقدي انجام داد نكات ذيل قابل تأمل است:
    1.چرا فقط از شهرك هاي صنعتي اژيه،ورزنه و رامشه نام برده شده است در حالي كه شرق اصفهان هنوز هم شهرك صنعتي دارد!!!
    2.مبلغ 30 ميليارد اعتبار صندوق مهر امام رضا(ع) را چه كسي و بر چه مبنايي تقسيم خواهد كرد؟چه كسي مسئول معرفي افراد واجد شرايط است؟آيا همان سريالي كه براي وامهاي مشاغل خانگي مثل قاليبافي در شرق اصفهان رخ داد اين بار هم رخ خواهد داد؟؟؟!!!
    بودجه بسياري براي اصفهان و خصوصاً شرق اصفهان تخصيص مي يابد ولي متأسفانه در ناكجا آبادها در افق رنگ مي بازد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.