سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:29 - دوشنبه 02 تیر 1393

گاف شرق در پیگیری اهداف فمنیستی+ عکس

روزنامه زنجیره ای و اصلاح‌طلب پیر موذن را سخنگوی هیئت رئیسه مجلس عنوان کرده است؛ این در حالی است که این نماینده هیچگاه سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نبوده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، روزنامه شرق در تکمیل سریال چند روز اخیر خود درباره ممنوعیت رود زنان به ورزشگاه برای تماشای والیبال گزارشی تهیه کرده است که در آن نظرات نایندگان زن مجلس را منتشر کرده.

این روزنامه در قسمتی از گزارش خود به اظهارات پیر موذن، نماینده مردم اردبیل در این خصوص پرداخته است.

نکته اصلی این است که این روزنامه زنجیره ای و اصلاح‌طلب پیر موذن را سخنگوی هیئت رئیسه مجلس عنوان کرده است؛ این در حالی است که این نماینده هیچگاه سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نبوده؛ بلکه وی سخنگو و دبیر نمایندگان اردبیل است و در حال حاضر بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس است.

خبرنگار این روزنامه برای پیگیری اهداف فمنیستی خود به انتشار تنها قسمت هایی از مصاحبه های نمایندگان زن پرداخته است و سعی در زیر سوال بردن قوانین این نمایندگان کرده است.

این خبرنگار با مانور دادن روی امتیاز منفی فدراسیون جهانی والیبال برای عدم حضو زنان در ورزشگاه، این موضوع را بسیار بزرگ جلوه داده است.

این درحالی است که بسیاری از قوانین در جهان با قوانین کشور و اسلام مغایرت داشته و قرار نیست کشور ما بر طبق نظرات جهانی عمل کند تا یک امتیاز منفی بگیرد.

1b55bfb0-fd59-4d31-80cf-58da0db36c3f

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.