سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 12:45 - دوشنبه 02 تیر 1393

رئیس شورای اشکاوند کراج:

گلوگاه شرق اصفهان جهت آزادسازی نیازمند اعتبار است

رئیس شورای اشکاوند گفت: پیشنهاد ساخت مجتمع تجاری برای مغازه داران بدون زمین را در صورت تخصیص اعتبار لازم عملیاتی خواهیم کرد.

اکبر آقا حسینی رئیس شورای اشکاوند در گفتوگو با اصفهان شرق از آزادسازی لاین زیار به اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان هفته از لحاظ تهسیلات زیر بنایی و آسفالت، لاین اصفهان به طرف زیار به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به خبرنگار اصفهان شرق مبنی بر آزاد سازی مغازه های خیابان های اصلی اشکاوند و ترافیک سنگین مسیر در نیمه روز گفت:30 تا 40 نفر از مغازه داران توافق خود را جهت عقب نشینی و آزادسازی خیابان اصلی اعلام داشته اند و شورا و مسئولین در صورت وصول بودجه لازم از مراکز ذیربط اعلام می دارند.

ولی تا الان هیچ اعتباری جهت آزاد سازی خیابان اصلی به ما نداده اند.

وی با توجه به اینکه حدود 60 درصد از مغازه های این خیابان زمین مورد نیاز جهت ساخت مغازه جدید دارند افزود: سعی ما بر این است که حتی المقدور تهاتری کار آزاد سازی را جلو ببریم و به مغازه دارانی که عقب نشینی کنند پروانه رایگان و پروانه ی تجاری داده شود.

رئیس شورای اشکاوند با اشاره به پیشنهاد مجتمع تجاری در صورت تخصیص بودجه لازم خاطر نشان کرد:40 درصد از مغازه داران اصلی زمین مورد نیاز جهت ساخت مغازه در صورت عقب نشینی را ندارند و پیشنهاد مسئولین اشکاوند بر این است تا بتوان طرح مجتمع تجاری چند طبقه ای را به مغازه داران در صورت اعتبار لازم به اماده سازی اختصاصی دارد.

وی اشکاوند را گلوگاه شرق اصفهان عنوان کرد و تصریح نمود: مسئولین میبایست در نظر داشته باشند که این مسیر نقش مهمی در عبورو مرور دارد و با اعتبار لازم جهت آزادسازی میتوان از ترافیک این جاده کاست.ودر این مسیر از مسئولین خواستار مساعدت به این امر را داریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.