سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 19:54 - یکشنبه 01 تیر 1393

واکنش عضو مجلس خبرگان رهبری به شایعات مطرح شده/

گمانه زنی پیرامون ریاست خبرگان رهبری صحیح نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مهدوی کنی هنوز در قید حیات هستند و گمانه زنی پیرامون ریاست خبرگان صحیح نبوده و در حال حاضر نباید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اصفهان شرق آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون گمانه زنی‌های برخی سایت‌ها درباره ریاست مجلس خبرگان اظهار کرد: ورود در این مسائل در حال حاضر معنا ندارد و این صحبت‌ها شایعه بوده و امروز که حضرت آیت‌الله مهدوی در حال حیات بوده و ایشان از شخصیت‌های جامع و مورد توجه همه بوده و ان شاالله خداوند ایشان را حفظ کند.
وی بیان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی ایشان مورد توجه علما و بزرگان کشور به شمار می‌روند و از قبل و از ابتدای انقلاب در مسیر انقلاب و مورد توجه بودند و بعد از انقلاب همراه امام بودند و همراه رهبری بوده و مورد توجه مختلف بزرگان و مجلس خبرگان نیز هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آقائی هم که اسم بردید در مجلس شورای اسلامی به جایگاه ایشان اعتراف و توجه داشته اما اینکه اگر اتفاقاتی رخ دهد، در زمان و شرایط خودش باید بررسی شود و ما الان ۳ ماه به اجلاسیه بعدی مجلس خبرگان داریم و در زمان خودش به این مسئله رسیدگی می‌شود بنابر این بنده ورود در این مسائل را صحیح نمی‌دانم.
وی گفت: یک نفر چیزی گفته در شرایط خودش باید به آن پرداخت و امیدوارم خداوند ایشان را شفا دهد و مجلس خبرگان هم بتواند در زیر سایه ایشان به حرکت خودش ادامه دهد و بتوانیم از حضور ایشان استفاده کنیم.
آیت‌الله عبداللهی با بیان اینکه ما هم در خبرها این مسئله را دیدیم، اظهار کرد: قضاوت در این زمینه را صحیح نمی‌دانم چون در حال حاضر مطرح کردن این موضوع معنی نداشته و ورود در این مسئله را جایز نمی‌دانیم در حالی که آیت الله کنی در قید حیات هستند، درست نیست حالا کسی چیزی گفته ان شاالله در زمان خودش نمایندگان ورود می‌کنند و گفت‌وگو می‌کنند و آن تصمیم که باید گرفته شود را اتخاذ می‌کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.