سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 14:43 - شنبه 31 خرداد 1393

فرماندار اصفهان در آیین افتتاح سالن ورزشی اشکاوند:

شرق اصفهان از سرانه ورزشی بالایی برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: شکرگزاری از این سرانه بالای ورزشی در شرق اصفهان، استفاده درست و حفظ سالن های ورزشی می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: آیین افتتاح سالن چند منظوره روستای اشکاوند و چوم و همچنین سالن ورزشی روستای منشیان با حضور سلطان حسینی مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان، فضل الله کفیل فرماندار اصفهان، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، محمدی بخشدار بخش مرکزی، دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس و مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار اصفهان در مراسم افتتاح از سالن چند منظوره روستای اشکاوند با اشاره به آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر بهره برداری از سالن های چند منظوره را فضایی در مقابله با این معضل خواند و اظهار کرد: با ایجاد اماکن ورزشی و استفاده از آن می توان به انتقال فرهنگ و رشد جسمی و روحی جوانان نقش داشته باشیم.

وی مسئولین را به برنامه ریزی جهت استفاده دائمی از این سالن ها فراخواند و افزود: امیدوارم مسئولین با برنامه ریزی درست بتوانند از ظرفیت این سالن ها جهت استفاده دائم و در دسترس خواهران و برادران قدم بردارند تا شاهد رشد و فعالیت های ورزشی این منطقه باشیم.

فرماندار اصفهان با توجه به سرانه ورزشی بسیار خوب در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در شهر اصفهان بسیار پایین و جز آخرین ردیف بودجه جدول استان های کشور است و لیکن در شرق اصفهان سرانه خیلی خوبی داریم که شکرگذاری از این سرانه استفاده درست و حفظ سالن های ورزشی در شرق اصفهان است.

دکتر کامران در ادامه به اخلاق ورزشی و مهم بودن آن اشاره و اظهار داشت: در ورزش مردانگی و اخلاق مهم است و می بایست جوانان به این امر واقف باشند.
وی نگهداری از سالن ها را مهم ترین مرحله بعد از پایان ساخت خواند و گفت: ساخت پروژه ها یک مرحله از پیگیری مسئولین می باشد و این در حالی است که نگهداری از این سالن ها از اهم اقدامات بعدی است که باید توجه به این امر نمود.

دکتر سلطان حسینی مدیر کل سازمان ورزش و جوانان در بخشی دیگر از این مراسم افزود: هدف اصلی ما در ساخت این سالن ها پر کردن اوقات فراغت جوانان روستا و استفاده سالم از وقتشان است.

وی در پایان از مسئولین خواست تا به جهت بهره برداری جوانان از این امکانات، حداقل قیمت را از دوستداران ورزش دریافت کنند تا گامی به سوی گرایش جوانان به ورزش در روستا باشد و مسئولی نباید از این امکانات سو استفاده بکند و اگر در بحث قیمت افزایشی بی اندازه صورت گیرد شخصا در برخورد با این موضوع وارد می شوم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.