سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 14:27 - شنبه 31 خرداد 1393

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تونل سوم کوهرنگ متوقف شده است

درحالیکه طرح اصلی آب رسانی به اصفهان در میان اما و اگرهای وزارت نیرو گرفتارآمده، حالا خبرمیرسد که تونل سوم کوهرنگ که استاندار اصفهان چندی قبل وعده افتتاحش را داده بود، متوقف شده است.

به گزارش اصفهان شرق: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تونل سوم کوهرنگ متوقف شده و سد پشت آن نیززده نشده است.

عباسعلی منصوری که پیش از این در کسوت رییس مجمع نمایندگان اصفهان در جلسات آب در مجلس و شورایعالی آب شرکت میکرد،ادامه داد: برای به سرانجام رسیدن تونل سوم در انتظار دستور شورای عالی آب کشور هستیم که گویا این اجازه داده شده است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس درباره استیضاح وزیر نیرو اظهار داشت: نمایندگان مجلس اهرم تذکر، سوال و استیضاح را دارند.

منصوری افزود: تا مادامیکه وزیر در مسیر قانون حرکت کند، نمایندگان از این اهرم ها استفاده نمی کنند.

به گفته وی در صورتیکه ۱۰ نماینده مجلس برای استیضاح یک وزیر امضا جمع کنند، وزیر برای دفاع از خودش و کسب دوباره رای اعتماد باید در مجلس حاضر شود.

وی تاکید کرد: در کنار همه این مسایل گفتگو ومذاکره هم هست که به طور حتم بهتر مشکلات را حل میک ند.

منصوری با بیان اینکه برای استیضاح وزیر نیرو در میان نمایندگان اصفهان اتفاق نظر وجود ندارد، گفت: بخشی از نمایندگان استان به دلیل اینکه وزیر نیرو مصوبات قبلی در مورد بهشت آباد را اجرا نکرده، با استیضاح موافق هستند.

وی ادامه داد: تعدادی دیگر معتقدند که با گفتگو میتوان مشکل را حل کرد که در این صورت نمی توان برای بحثها انتهایی را متصور شد.

منصوری تصریح کرد: اما اگر در زمان استیضاح، وزیر بتواند رای اعتماد را کسب کند، نمایندگان اصفهان خلع سلاح می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.