سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:57 - شنبه 31 خرداد 1393

شیوه های جدید جذب نیرو از سوی انجمن حجتیه/ اردوهای تربیتی این انجمن برای دانش‌آموزان

انجمن حجتیه از ظرفیت خانواده ها برای گسترش فعالیت‌های خود استفاده کرده است و با هدف جذب نیروهای مختلف از میان کودکان، نوجوانان و جوانان جلسات متعددی برای این اقشار برگزار می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا: با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت دانش‌آموزان، گرایش آنها به کلاس های تابستانی و فعالیت های اردویی بیشتر می شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که انجمن حجتیه از ظرفیت خانواده ها برای گسترش فعالیت‌های خود استفاده کرده است و با هدف جذب نیروهای مختلف از میان کودکان، نوجوانان و جوانان جلسات متعددی برای این اقشار برگزار می‌کنند.

این انجمن بدون معرفی ماهیت اصلی خود به بهانه جلسات تربیتی کودکان و نوجوانان، سعی در ترغیب والدین بر فرستادن کودکان خود به این جلسات تربیتی دارند.

همچنین این انجمن با برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان سعی در جذب، تربیت و عضوگیری برای این انجمن دارد.

طی ماه های اخیر فعالیت های این انجمن انحرافی در کشور به صورت های مختلفی افزایش یافته است به طوری که یکی از عمده ترین فعالیت های آنها اختلاف افکنی در مرز های کشور بوده است.

همچنین پیش از این انجمن به اعضای خود توصیه کرده بود به دنبال گرفتن مجوز تأسیس دبستان های غیر انتفاعی باشند.

این انجمن تأکید کرده است که اعضاء کارهای تبلیغاتی خود را از مقطع دبستان جهت آموزش کودکان و نهادینه شدن این آموزش ها در آنها آغاز کنند.

انجمن حجتیه تشکیلاتی است که در ابتدا با هدف اصلی، دفاع از اسلام در مقابل بهائیت و تلاش برای «فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر» در سال ۱۳۳۲ به رهبری یک روحانی شیعه به نام شیخ محمود حلبی تأسیس شد ؛ این گروه را در سال ۱۳۶۲ پس از تذکر امام خمینی (ره) در خصوص ارتجاع و خیانت این انجمن تعطیل شد ولی در حال حاضر برخی وابستگان به آن جریان فکری فعالیت خود را شروع کرده اند.

علت اصلی اختلاف انجمن حجتیه با مذهب تشیع آن است که آنها معتقد به تلاش برای تشکیل حکومتی اسلامی تا پیش از ظهور امام عصر نیستند و هدفشان ترویج گناه برای ظهور امام زمان (عج) است.

در حال حاضر بزرگترین حامی انجمن حجتیه رژیم اشغالگر قدس است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “شیوه های جدید جذب نیرو از سوی انجمن حجتیه/ اردوهای تربیتی این انجمن برای دانش‌آموزان”

  1. cvb گفت:

    هدفشان ترویج گناه برای ظهور امام زمان (عج) است.
    در حال حاضر بزرگترین حامی انجمن حجتیه رژیم اشغالگر قدس است.

    اين دو جمله تا آنجا كه من تحقيق كرده ام كذب است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.