سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:47 - پنجشنبه 29 خرداد 1393

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین افتتاح تصفیه فاضلاب هرند

پساب تصفیه خانه فاضلاب تا حدودی از تبعات خشکسالی در شرق اصفهان می کاهد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اجرای پروژه های فاضلاب در مناطق خشک مانند شرق استان اصفهان به مراتب با اهمیت تر از دیگر مناطق است چرا که بهره مندی از پساب تصفیه خانه فاضلاب می تواند تا حدودی از تبعات خشکسالی در این مناطق بکاهد.

به گزارش مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین افتتاح تصفیه فاضلاب هرند گفت: اجرای پروژه های فاضلاب در شهرها و روستاها از لحاظ زیست محیطی بسیار ارزشمند هستند این درحالیست که اجرای پروژه های فاضلاب در مناطق خشک مانند شرق استان اصفهان به مراتب با اهمیت تر از دیگر مناطق است چرا که بهره مندی از پساب تصفیه خانه فاضلاب می تواند تا حدودی از تبعات خشکسالی در این مناطق بکاهد.

وی در ادامه اعضای شوراهای شهر و دیگر مسئولین را در اجرای به موقع پروژه ها با شرکتهای آب و فاضلاب به نهایت همکاری فرا خواند.

در ادامه مهندس امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح نمود: در سالهای اخیر محدودیت منابع مالی منجر به وقفه در اجرای تصفیه خانه فاضلاب هرند شده بود که با تزریق اعتبارات جاری این پروژه به بهره برداری رسید و درصدد تأمین اعتبارات تصفیه خانه اژیه هستیم. امینی اظهار امیدواری کرد تا بتوان با استفاده از ظرفیت ماده 180 تصفیه خانه فاضلاب شهر اژیه هم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رساند.

جعفری هرندی رییس شورای شهر هرند در جمع مسئولین مربوطه سه در خواست مهم و ضروری پیش روی این شهر را مطرح و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این آیین 75 درصد از پروژه افتتاح می گردد در خواست رسیدگی به 25 در صد باقی مانده را داریم و هم چنین با اشاره به مشکل شهرک های صنعتی هرند از مسئولین در خواست حل شدن هر چه سریعتر مشکل و معضل پساب این واحدهای صنعتی داریم.

وی در پایان بیان نمود که شهرداری و شورای اسلامی شهر هرند اعلام امادگی می کند که وارد صحنه بشوند و از پساب این تصویه خانه استفاده کنند و با ایجاد پوشش گیاهی، فضای سرسبزی را درآن منطقه ایجاد کنند.
دکترکامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین مربوطه خواستار توجه به درخواست های ارائه شده گردید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.