سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:56 - پنجشنبه 29 خرداد 1393

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در برگزاری محفل قرآن در مسجد جامع شهر حسن آباد:

گنج پنهان ایران را با عزم ملی و مدیریت جهادی پیدا کنیم

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ایران گنج پنهانی است که باید برای یافتن آن با عزم ملی و مدیریت جهادی به پا خیزیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: این مراسم از طرف جهاد کشاورزی جرقویه علیا و موسسه ی قرآنی صادق آل محمد(ص) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور گروه تواشیح سبحان، حجت الاسلام کوچک زاده نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، حجت السلام عسکری نماینده ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان، مهندس مرادمند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، حسن احمدی رییس هیت مدیره صنف کشاورزان شرق اصفهان و حجت الاسلام علی منصوری نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهر حسن اباد در مسجد جامع شهر برگزار شد .

Vater-Mark56

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ابتدا به اهمیت خواندن قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان می بایست به خواندن قرآن روی آورند و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که بهار قرآن می باشد خواندن قران در این ماه از افضل کارها می باشد که به برکت وجود انقلاب و خون شهیدان و امام خمینی (ره) قرآن به مجالس و محافل ما آمد و باید ادامه دهندگان انها بوده و فرزندان خود را به خواندن و فهم قرآن تشویق کنیم.

وی در ادامه به تاریخچه جهاد پرداخت و افزود: در تاریخ 27 خرداد سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) جهاد کشاورزی تاسیس شد و جهاد در عرصه های مختلفی هم چون جنگ هشت ساله همدوش سپاه و بسیج خدمات زیادی به این کشور کرد که به آنها سنگر سازان بی سنگر می گفتند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب نمود. در استان اصفهان بیشترین شهدای جهاد را داریم که حدود یک پنجم شهیدن جهاد از اصفهان می باشد.

کوچک زاده با اشاره به خدمات جهاد کشاورزی در استان تصریح نمود: در کشور ایران با توجه به خشکسالی های اخیر با همت کشاورزان عزیز رشد تولید ات کشاورزی افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که در ابتدای انقلاب جمعیت 36 میلیون نفر و تولیدات کشاورزی 25 میلیون تن و امروزه جمعیت 76 میلیون نفر یعنی جمعیت دو برابر شده ولی تولیدات ما 4 برابر شده و این مفهوم اهمیت دادن به کشاورزی می باشد. در استان اصفهان که دارای آب و هوای خشک قرار دارد و مقدار بارندگی آن از میانگین کشور کمتر شده است باز هم به همت کشاورزان سخت کوش استان این چند ساله تولیدات کشاورزی ما رشد خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه با ذکر سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح الگوی مصرف گفت: در اصفهان با توجه به شرایط خشکسالی باید از مقدار اب موجود حداکثر استفاده را ببریم از روشهای سنتی دیگر استفاده نکنیم و از نظرات و پیشنهادات کارشناسان کشاورزی استفاده کنیم و روشهای مدرن و مکانیزه را بکار ببریم. در مصرف آب به سفارشات مقام معظم رهبری اصلاح الگوی مصرف عمل و از هدر دادن این نعمت الهی پرهیز کنیم و فرهنگ استفاده از آب را عمومیت ببخشیم.

کوچک زاده ایران را به گنج پنهان تشبیه کرد که باید برای یافتن آن با عزم ملی و مدیریت جهادی به پا خیزیم.

Vater-Mark887575 Vater-Mark8888 Vater-Mark862566 Vater-Mark6565

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.