سرویس: آخرین اخبار 23:56 - پنجشنبه 05 آبان 1401

اجتماع طلایه داران انقلاب اسلامی در براآن شمالی

مراسم اجتماع طلایه داران انقلاب اسلامی در منطقه براآن شمالی با حضور پرشور مردم و اجرای برنامه های مختلف برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در اجتماع بزرگ طلایه داران انقلاب اسلامی و کشاورزان در براآن شمالی اظهار کرد: با تلاش و کوشش خداوند شما را در جهت رزق و برکت قرار می دهد و از رحمت خدا به دور است، کسی کار کند و خدا رزق و روزی او را ندهد و اگر قوانین خدا را رعایت کنید خداوند رحمت خود را نازل می کند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه ۹۶ اعراف برای اجرای حدود الهی خمس و زکات گفت: با ادای حدود الهی برکت به مال و زندگی شما باز گردانید.
ماندگاری در ادامه بیان کرد: هر کس نیازش را با خدا برطرف کند، شاکر باشد و در بارگاه خداوند طلب کند خداوند او را نیازمند هیچ کسی نمی کند ولی کسانی که از خداوند و پدر و مادر طلبکار هستند در سختی می افتند چون خداوند به واسطه ائمه و پدر و مادر رزق و روزی به شما عطا می کند.
محمد مهدی ماندگاری خاطرنشان کرد:  نیاز خود را در زندگی با خداوند تامین کنید و چه کسی بهتر از خداوند نیاز بنده خود را می داند و خداوند روزی رسان مخلوق است؛ اشخاصی و برخی سلبریتی ها در قضایای اخیر با شیطان معامله کردند و قطعا شکست میخورند؛ همانطور که در جبهه امام حسین علیه السلام بعضی با یزید و پول معامله کردند و نتیجه اش را دیدند.

در ادامه این مراسم  سرهنگ جواد داستانی فرمانده ناحیه امام علی علیه السلام اظهار کرد: خواهران محجبه، مومن، متدین وهمیشه درصحنه گوش به فرمان ولی امرمان با حفظ حجاب خود پای این انقلاب ایستاده اند و ما مردم شهید پرور اصفهان پای نظام و انقلاب ایستاده ایم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.