سرویس: رپورتاژ آگهی 07:43 - دوشنبه 14 شهریور 1401

لیست بهترین دکترهای متخصص زنان اصفهان در دکترتو

اگر در اصفهان زندگی می‌کنید و به دنبال یک متخصص زنان خوب در اصفهان می‌گردید، گمراه نشوید و خود را سردرگم نکنید. دیگر لازم نیست که از همسایه‌ها و دوستان خود سوال کنید و بهترین دکتر زنان‌شان را بشناسید. می‌دانیم که هر کسی از پزشک خود انتظاراتی دارد و در حد دانسته‌های خود پزشک را قضاوت می‌کند.

برای اینکه معیار و مقیاس خوبی برای پیدا کردن بهترین متخصص زنان داشته‌باشید، باید از تعداد زیادی از زنانی که می‌شناسید سوال کنید تا بتوانید یک متخصص زنان خوب و معتمد پیدا کنید.

ما برای شما راهی ساده‌تر در نظر گرفته‌ایم. بدون اینکه لزومی برای بیان نیاز خود به دکتر زنان نزد افراد دیگر داشته‌باشید، می‌توانید از دکترتو کمک بگیرید و بهتری متخصصین زنان شهر خود، اصفهان را بشناسید و در کمتر از یک دقیقه برای این پزشکان نوبت بگیرید. با ما همراه باشید و برخی از این پزشکان را بشناسید.

  1. دکتر فرزانه جابری

دکتر فرزانه جابری یکی از بهترین دکترهای متخصص زنان در اصفهان هستند که به درمان مشکلات و بیماری‌های زنان و مسائل مربوط به آنها می‌پردازند. متخصص زنان دکتر فرزانه جابری از متخصصینی هستند که تحصیلات خود را در شهر اصفهان به اتمام رسانده‌اند و در همین شهر نیز به فعالیت و خدمت‌رسانی مشغول شده‌اند.

اگر می‌خواهید چکاپ‌های دوره‌ای خود را انجام دهید، قصد بارداری دارید، با بیماری‌های و شکایات زنان مواجه شده‌اید و یا نازایی دارید، می‌توانید از دکتر فرزانه جابری برای پیدا کردن علت و درمان آن کمک بگیرید.

برای دریافت نوبت از دکتر فرزانه جابری می‌توانید از سایت نوبت‌دهی آنلاین دکترتو کمک بگیرید.

  1. دکتر شیوا طالبی خرزوقی

دکتر شیوا طالبی خرزوقی یکی دیگر از پزشکان متخصص زنان است که مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارند. دکتر طالبی خرزوقی تخصص زنان و زایمان و نازایی دارند و در مطب خود در اصفهان مشغول به فعالیت هستند. دکتر شیوا طالبی خرزوقی به تشخیص و درمان بیماری‌های زنان و مشکلات شایع و ناشایع آنها می‌پردازند. اگر با هر شکایت غیرطبیعی زنانه مواجه شدید، دکتر شیوا طالبی خرزوقی یکی از پزشکان متخصص قابل اعتمادی هستند که می‌توانید از ایشان نوبت دریافت کنید.

  1. دکتر ندا مقتدری اصفهانی

از دیگر پزشکان متخصص زنان در اصفهان که می‌توانید برای رفع مشکل زنان خود به آنها مراجعه کنید دکتر ندا مقتدری اصفهانی هستند. دکتر ندا مقتدری اصفهانی تخصص زنان و زایمان و نازایی دارند و در شهر اصفهان مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند. دکتر مقتدری اصفهانی علاوه بر درمان مشکلات و بیماری‌های زنان و بررسی مسائل آنها، در زمینه مشاوره دوران بارداری و پیش از بارداری و نازایی، لاپاروسکوپی و لیزرتراپی هم انجام می‌دهند.

در صورتیکه مشکل شما برای درمان نیازمند لاپاروسکوپی باشد، دکتر ندا مقتدری اصفهانی به شما کمک خواهد کرد و مشکل شما را برطرف می‌کند. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان نوبت دکتر ندا مقتدری اصفهانی را دریافت کنید، معطل نکنید و از سایت نوبت‌دهی آنلاین دکترتو اقدام کنید.

  1. دکتر فریده منتظری

دکتر فریده منتظری از دیگر متخصصین زنان در اصفهان هستند که علاوه بر فعالیت در مطب خصوصی خود که می‌توانید از آن نوبت بگیرید، در بیمارستان‌های مختلفی چون بیمارستان سینا، عیسی ابن مریم و کلینیک اصفهان هم فعالیت می‌کنند و در آنجا هم حضور دارند. دکتر فریده منتظری به تشخیص و درمان بیماری‌های زنان، مشاوره دوران بارداری و پیش از آن، نازایی، چکاپهای معمول و درمان اختلالات شایع می‌پردازند. دکتر منتظری جراحی‌های لاپاروسکوپیک هم انجام می‌دهند.

دکتر فریده منتظری تخصص زنان و زایمان و نازایی دارند و برای دریافت نوبت ایشان می‌توانید از سایت نوبت دهی آنلاین دکترتو استفاده کنید. برای اینکار کافی است که در سایت دکترتو دکتر فریده منتظری را در نام پزشک وارد کنید و اولین نوبت موردنظر خود را دریافت کنید.

  1. دکتر عاطفه فتاحیان

متخصص زنان دیگری که در اصفهان مشغول به فعالیت هستند و بیمارانشان از فعالیت ایشان راضی هستند، دکتر عاطفه فتاحیان است. دکتر فتاحیان در مطب خصوصی خود در اصفهان مشغول طبابت هستند و بسیاری از مشکلات و شکایات زنان را بررسی و درمان می‌کنند. از جمله مواردی که می‌توانید به خاطر آنها از دکتر عاطفه فتاحیان نوبت دریافت کنید، بیماری‌های زنان، بارداری، چکاپ‌های دوره‌ای، نازایی و مشکلات شایع بلوغ، یائسگی و دوران باروری هستند.

اگر می‌خواهید که در زمانی کوتاه نوبت دکتر عاطفه فتاحیان را دریافت کنید و برای اینکار زمان خود را هدر ندهید، می‌توانید همین الان وارد سایت نوبت دهی آنلاین دکترتو شوید و با درج نام دکتر عاطفه فتاحیان در نام پزشک مورد نظر، نوبت این دکتر را دریافت کنید.

متخصص زنان و زایمان در اصفهان به درمان کدام بیماری ها می پردازد؟

متخصص زنان مسئول تشخیص و درمان تمام بیماری‌ها و مشکلاتی است که در سیستم تناسلی زنان و سینه‌ها ایجاد می‌شود. مسائل مربوط به بارداری، زایمان و ناباروری هم در حوزه تخصص این پزشک قرار دارد. در ادامه مهم‌ترین بیماری‌ها و مشکلاتی که متخصص زنان و زایمان بررسی و درمان می‌کند را مرور می‌کنیم:

دکتر زنان اصفهان برای عفونت

عفونت شایع‌ترین علت مراجعه به متخصص زنان در اصفهان و البته در جهان است. عفونت واژن می‌تواند علائمی سوزش و خارش واژن، ترشحات واژنی و درد واژن داشته باشد. اگر این علائم را دارید به متخصص زنان در اصفهان مراجعه کنید.

دکتر زنان برای تنبلی تخمدان در اصفهان

تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک نوعی بیماری شایع در میان زنان است. این بیماری علائمی مانند بی‌نظمی در پریود یا پریودهای طولانی ایجاد می‌کند.

دکتر متخصص نازایی اصفهان

نازایی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان با بررسی‌های جامع ابتدا علت نازایی را مشخص می‌کند و سپس از روش‌های مختلفی مانند IVF و غیره به درمان آن می‌پردازد.

دکتر زنان خوب برای کیست تخمدان

کیست تخمدان یک بیماری شایع در زنان است که باعث ایجاد کیسه‌هایی پر از مایع در تخمدان یا روی آن می‌شود. این بیماری اغلب بدون علائم است و خودبه‌خود یا با استفاده از دارو درمان می‌شود. اگر علائم کیست تخمدان دارید بهتر است از فوق تخصص زنان اصفهان در دکترتو نوبت بگیرید.

چه زمانی به دکتر زنان، زایمان و نازایی اصفهان مراجعه کنیم

دلایل زیادی برای مراجعه به دکتر زنان وجود دارد. شما در موارد زیر می‌توانید به دکتر زنان و زایمان در اصفهان مراجعه کنید:

  1. برای انجام تست‌های دوره‌ای و چکاپ زنان
  2. درد در ناحیه زیر شکم
  3. بی نظمی در پریود
  4. درد هنگام رابطه جنسی
  5. سوزش، خارش یا درد واژن
  6. داشتن ترشح واژن
  7. اگر قصد بارداری دارید.
  8. اگر باردار نمی‌شوید.
  9. انجام تست پاپ اسمیر

یکی از خدمات دکتر زنان در اصفهان جراحی زیبایی واژن است. این جراحی انواع مختلفی دارد و برای اصلاح فرم واژن انجام می‌شود.

نوبت دکتر زنان اصفهان از دکترتو

یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان خوب در اصفهان مراجعه به سایت دکترتو است. در دکترتو امکان مشاوره تلفنی، آنلاین و متنی با پزشک برای شما فراهم شده‌است. علاوه بر این می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان از پزشکتان نوبت اینترنتی بگیرید.

یکی از مزایای نوبت گرفتن از دکترتو این است که شما می‌توانید نظرات و تجربیات دیگر بیماران و کاربران را در مورد پزشک مورد نظرتان بررسی کنید و انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

برگرفته از سایت دکترتو: https://doctoreto.com/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.