سرویس: اجتماعی 11:26 - یکشنبه 13 شهریور 1401

قانون جذب عشق+جزییات

عشق به معنی جنس مخالف نیست. افرادی که به راحتی جنس مخالف را به سمت خود جذب می کنند را خوشبخت ندانید. عشق یک حس عمیق میان دو انسان است.

به گزارش اصفهان شرق،

قانون جذب عشق

عشق به معنی جنس مخالف نیست. افرادی که به راحتی جنس مخالف را به سمت خود جذب می کنند را خوشبخت ندانید. عشق یک حس عمیق میان دو انسان است. این حس گاهی اینقدر شدید است که طرفین حاظرند به خاطر یکدیگر از حق خد بگذرند. خبر خوش این است که می توان از قانون جذب برای ازدواج و جذب عشق نیز استفاده کرد.

می توانید قانون جذب را به کار بگیرید و به وسیله آن کائنات را مجبور کنید بهترین  و مناسب ترین گزینه را برای شما پیدا کرده و به زندگیتان وارد کند. چیزی که در مورد جذب عشق و فرد مورد نظر باید بدانید این است که افراد را نمی توان مانند اشیاء جذب کرد. زیرا اشیائ از خود فرکانسی ندارند. وقتی شما به میزان مشخصی از درآمد و تمول برسید می توانید این اشیاء را خریداری کنید و به هر میزان که بخواهید آنها را داشته باشید. اما آدم ها هر کدام دارای فرکانش مشخصی هستند. برای همین اگر شما از پسر خاله یا پسر عمه یا فلان بازیگر و سلبریتی خوشتان می آید، ممکن است نتوانید او را به زندگیتان جذب کنید. زیرا احتمال کمی دارد که فرد مورد نظر شما دارای فرکانسی یکسان با شما باشد و بتوانید او را به زندگیتان جذب کنید.

در عوض کاری که باید بکنید، تمرکز روی خصوصیاتی است که دوست دارید همسر آینده تان دارا باشد. یک قلم و کاغذ بردارید و لیستی از ویژگی هایی که دوست دارید فرد دلخواه شما داشته باشند را بنویسید. نوع لباس، نوع حرف زدنف میزان تحصیلات، حالت چهره، نوع بدن، قد، سن، اخلاقیات و… همه و همه را تمام و کمال یادداشت کنید و روی این ویژگی ها تمرکز کنید.

تصویر سازی کنید

در طول روز زمانی را برای تجسم فردی با این ویژگی ها بکنید. مواظب باشید هنگام تصویر سازی، چهره پسر خاله یا فرد مشخصی در ذهنتان نقش نبندد. در ذهنتان با او ارتباط برقرار کنید. یک رابطه عاشقانه عمیق که از داشتن آن حس و حال شما خوب می شود را با او تجربه کنید. اگر این کار را درست انجام دهید، در پایان تمرین یک حس فوق العاده ای از شادی و شعف درونتان را پر می کند.

سعی کنید در تمام فعالیت های روزانه وجود او را در کنارتان حس کنید. وقتی کار میکنید در ذهنتان منتظر تماس او باشید و تصور کنید با شما تماس میگیرد و صحبت های عاشقانه ای میان شما ردو بدل می شود. هنگام غذا خوردن او را در کنار خود حس کنید که در حال غذا خوردن با هم هستید. اما هنگام تصویر سازی مراقب دو نکته دیگر نیز باسید باشید.

به مشکلات نپردازید

ابتدا اینکه هنگام تصویر سازی ذهن شما تماما بر روی لحظات عاشقانه معطوف باشد و مراقب باشید ذهنتان به سمت مشکلات و حل آنها سوق پیدا نکند. برای مثال برای ازدواج نیاز به خانه و پول دارید. هنگام تصویر سازی تلاش کنید ذهنتان به سمت چگونگی تهیه مسکن و سایر موضوعاتی نرود و صرفا بر روی همان رابطه عاشقانه با فرد مورد علاقه و حس خوب آن تمرکز کنید.

در کار کائنات دخالت نکنید

نکته دوم این است که به روش یا راهی که ممکن است آن فرد به زندگیتان وارد شود نیز فکر نکنید. به این فکر نکنید که چگونه ممکن است این فرد را بیاید. از کجا و توسط چه کسی قرار است به شما معرفی شود. این موارد تحت اختیار شما نیستند و وظیفه کائنات است. در کار کائنات دخالت نکنید و تنها بر روی آن رابطه عاشقانه متمرکز شوید و اجازه بدهید کائنات اقدامات لازم برای جذب عشق به زندگی شما را انجام دهد.

از ایمان فعال استفاده کنید

برای عشقتان هدیه بخرید. آن را در گوشه ای قرار بدهید و همیشه به آن نگاه کنید. لحظه ای که این هدیه را با عشق و احساس سرشار از محبت به او تقدیم میکنید را تجسم کنید. از پیش کارهایی انجام دهید که شما را از لحاظ ذهنی آماده ورود فرد دلخواهتان به زندگیتان کند. حتی روی تک تک جملاتی که میخواهید به او بگویید را اماده کنید و شوخی هایی که دوست دارید با او تجربه کنید را در ذهنتان مرور کنید.

ذهنتان را از باورهای منفی پالایش کنید

بسیاری از باورها هستند که سبب می شود شما از جنس مخالف دور بمانید. برخی از اینها درونی و شخصی است. برای مثال اعتقاد دارید که فرد زیبا و جذابی نیستید برای همین کسی شما را دوست نخواهد داشت. تصور میکنید پول عامل مهم برای جذب جنس مخالف و تجربه عشق است و چون شما پولی ندارید پس کسی به سراغ شما نخواهد آمد.

اما برخی دیگر از این باورها عمومی هستند و باورهای منفی شما نسبت به جنس مخالف است. برخی خانم ها اعتقاد دارند مردها همه مثل هم هستند. مردها همه خیانتکارند. یا مردها اعتقاد دارند که زن ها همگی آهن پرست هستند و به دنبال پول و خوشگذرانی هستند. تا زمانی که چنین دیدگاه منفی ای نسبت به جنس مخالف در ذهن دارید، ذهن شما با جنس مخالف قهر است و به جای جذب، آنها را دفع می کنید.

گروهی دیگر از این باورها نیز جنبه کلی تر و عمومی تر دارند. برای مثال فردی میگفت تنهایی یک معضل جهانی شده! همه تنها هستند. همه به دنبال عشق و فردی مورد اعتماد میگردند. در صورتی که عشق همه جا هست و انسانهای عاشق را همه جا می توان پیدا کرد. این فرد به دلیل اینکه در مدار تنهایی قرار دارد، افرادی را در اطراف خود و حتی جهان پیدا میکند که همگی مثل او تنها هستند و به دنبال یک عشق می گردند.

اگر میخواهید عشق به زندگی شما بیاید و آن را تجربه کنید باید این باورها را با باورهای دیگری که مخرب هستند و هم اکنون در ذهن شما نقش بسته اند با باورهای مناسب و باورهایی که به جذب بهتر و راحت تر جنس مخالف کمک می کنند عوض کنید.

همزمان وقتی تمام این اقدامات را انجام می دهید، کم کم افرادی از جنس مخالف را بیشتر در زندگیتان میبینید و کم کم این افراد روز به روز مناسب تر می شوند. یعنی شباهت بیشتری به فرد مورد علاقه شما پیدا میکنند. این نشان دهنده این است که در مدار عشق قرار گرفته اید و هرچه زودتر به فرد مورد نظر دست پیدا خواهید کرد.

اقدام کنید

زمانی که فرد مورد علاقه تان را دیدید، باید برای جذب او کاری کنید. شاید نیاز باشد مکالمه ای را با او آغاز کنید. به او ابراز علاقه کنید و یا به او پیشنهاد بدهید. در این مرحله باید کمی شجاعت به خرج بدهید و ذهنتان را بر روی نکات منفی و اتفاقات بدی که ممکن است رخ بدهد متمرکز نکنید.

جمع بندی

قانون جذب قانون جذب همه چیز است. ما میتوانیم هر چیزی با آن جذب کنیم. افرادی خواهان جذب عشق به زندگیشان هستند. برای جذب عشق باید ذهنتان را برای ورود فرد دلخواه برنامه ریزی کنید و با رعایت چند نکته مهم و چند تمرین ساده به صورت روزانه فرد دلخواهتان را به زندگیتان دعوت کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.