سرویس: سیاسی 08:27 - پنجشنبه 26 خرداد 1401

#روایت_خدمت؛

دولت برای حل مشکلات آب برنامه های اساسی اندیشیده است

رئیس جمهور ایران گفت: عمده برنامه ما در سفر به سر انجام رسیدن طرح های نیمه تمام است، ما به دنبال آن هستیم که در سفر به اصفهان با نمایندگان استان و مسئولان در جلساتی که خواهیم داشت برای مردم خبر های خوبی در زمینه آب شرب داشته باشیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، در لحظه ورود به استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی است برای بنده و همکارانم که امروز در استان اصفهان حضور داریم، استان اصفهان استان کار و شهادت، علم، فرهنگ، هنر و ولایت است.

رئیس جمهور ایران افزود: اصفهان مهد پرورش فلاسفه و یاوران متفکر بسیاری است،  باعث افتخار خواهد بود که در این شهر حضور داشته باشیم، استان اصفهان سرزمین میراث‌ها است، نقش استان در دفاع مقدس بسیار نمایان است، اصفهان قریب به ۵۰ هزار ایثارگر دارد و اصفهان شهر انقلاب است، قطعا تمامی این موارد برای همه مسئولان و برای گروهان خاص مسئولیت آفرین است، تا مردم رنج نبینند و مشکلات آن هارا اذیت نکند.

وی بیان کرد: بنده با ارتباطاتی که با مسئولان اصفهان دارم اطلاع دارم که مردم اصفهان مشکلاتی دارند، استان اصفهان قطب کشاورزی، قطب صنعتی است و  گردشگری است، باید اصفهان را قطب علم کنیم. اما مشکلی که بیش از همه مردم را رنج می‌دهد آب و آب شرب استان است، دولت برنامه های اساسی اندیشیده است.

آیت الله رئیسی اذعان داشت: امیدواریم این مشکل اساسی مردم قابل حل باشد، باید به این نکته توجه شود زیرا اعتبارات لازم در نظر گرفته شده ، باید بررسی کرد که چرا از دهه ۶۰  مشکلات آبی باقی مانده و طرح های مختلف به سر انجام نرسیده، اما عمده برنامه ما در سفر به سر انجام رسیدن طرح های نیمه تمام است، ما به دنبال آن هستیم که در این سفر با نمایندگان استان و مسئولان در جلساتی که خواهیم داشت از جمله جلسه شورای اداری استان برای مردم خبر های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.