اصفهان شرق

بهترین محله های اصفهان برای اجاره آپارتمان مبله به توصیه پینورست

کدخبر: 213998
1401/03/18 در ساعت 07:29

بهترین محله های اصفهان برای اجاره آپارتمان مبله به توصیه پینورست

یکی از بهترین روش‌های سفر به اصفهان اجاره آپارتمان مبله در اصفهان است. به خصوص که در سال‌های اخیر طرفداران سفر به اصفهان بیشتر شده‌اند.

 

یکی از دلایل اصلی این قضیه ارزان بودن اقامتگاه‌های شهر اصفهان است. اگر برای اجاره ویلا در شمال باید کلی خرج کنید، می‌توانید با خرج هزینه بسیار کمتر، بهترین اقامتگاه‌های اصفهان را اجاره کنید.

 

ولی بهترین محله‌های اصفهان برای اجاره آپارتمان و سوئیت کدام‌ها هستند؟

 

بهترین محله‌های اصفهان برای اجاره آپارتمان مبله و سوئیت

 

در ذهن داشته باشید که اصفهان یک شهر توریستی است. برای همین هر قدر آپارتمان و سوئیت اصفهان نزدیک‌تر به جاهایی مثل نقش جهان باشند، قیمت اجاره‌شان هم بالاتر می‌رود.

 

ولی همیشه می‌توانید موقع اجاره اقامتگاه از بخش‌های فوق توریستی دوری کنید و با قیمت بسیار مناسب جایی خلوت و راحت را اجاره کنید که به سیستم حمل و نقل شهری نزدیک باشد و خیلی راحت با مترو، اتوبوس و تاکسی خودتان را به محل مورد نظرتان برسانید.

 

ولی قبل از انتخاب بهترین محله برای اجاره آپارتمان و سوئیت اصفهان باید مشخص کنید که چه چیزهایی برایتان مهم است؟

 

اجاره آپارتمان مبله مناسب ترفندهای مخصوص به خودش را دارد. فرقی نمی‌کند در کدام شهر می‌خواهید آپارتمان اجاره کنید. باید قبل از همه چیز مشخص کنید هدفتان از سفر چیست و چه مدل تعطیلاتی را برای خودتان برنامه‌ریزی کرده‌اید.

 

اگر دنبال آپارتمان‌های خیلی لوکس هستید

 

اصفهان یکی از شهرهای ایران است که به تدریج دارد صاحب اقامتگاه‌های شهری استانداردتری می‌شود. برای همین خیلی راحت ممکن است با یک جست‌وجوی ساده در اصفهان به آپارتمان‌های لوکس و لاکچری برسید که روف گاردن دارند، آسانسور شیشه‌ای دارند و از هر نظر انتظار شما را برآورده می‌کنند.

به شرطی که دلتان بخواهد دنبال آپارمان‌های لوکس بگردید ممکن است هرجایی از اصفهان چنین آپارتمانی پیدا کنید. ولی بهترین شانس‌تان گشتن در محله‌های جنوبی شهر است. محله‌هایی مثل مرداویج و مهرآباد و شیخ صدوق علاوه بر این که ساختمان‌های زیبایی دارند، پر از مراکز خرید مدرن و کافه‌ها و رستوران‌های جذاب هستند.

 

نزدیکی این محله‌ها به زاینده‌رود باعث شده که آب و هوای خیلی خوبی هم داشته باشند.

 

اگر دنبال جایی هستید که زندگی شبانه و سرزندگی داشته باشد

 

اصفهان یکی از آن شهرهای مرکز ایران است که زندگی شبانه زیبایی دارد. شهر در شب تازه زنده می‌شود. شهرهایی مثل اهواز و رشت و اصفهان علاوه بر این که زندگی شبانه دارند، برای شکم‌گردی هم بی‌نظیرند.

 

برای این که به این بخش از اصفهان نزدیک‌تر شوید و بتوانید شهر را به ترتیب دیگری تجربه کنید می‌توانید سراغ محله‌هایی مثل چهارباغ و جلفا بروید. محله‌های سنتی و قدیمی و زیبا که در شب ناگهان به جنبش می‌افتند و با نورپردازی‌های زیبا دیدنی می‌شوند.

 

جلفا به طور خاص یکی از محله‌های اصفهان است که اگر اهل شکم‌گردی هستید باید سراغش بروید. شاید بهترین قیاسی که بشود در موردش به کار برد این است که شبیه محله لشگرآباد اهواز، ۳۰ تیر تهران و میدان شهرداری رشت است.

 

برای همین اگر در سفر خیلی برایتان مهم است که تجربه کاملا متفاوتی از اصفهان داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای این که سمت مرکز شهر بروید، دور میدان نقش جهان جایی را پیدا کنید یا اطراف شهر را بگردید، بروید سراغ محله جلفا.

 

محله جلفا یکی از محله‌های قدیمی اصفهان است که پر از کلیساهای دیدنی هم هست. بازدید از این کلیساها هم می‌تواند تجربه متفاوتی برایتان به وجود بیاورد. به هر حال اصفهان شهر گنبدهای نیلی است. دیدن این همه کلیسا در کنار هم می‌تواند تجربه جالبی در مرکز فرهنگی/هنری جهان اسلام باشد.

 

اگر دنبال اجاره اقامتگاه نسبتا ارزان و اقتصادی هستید

 

بیشه، سپهسالار و دشتستان و خیابان چهارباغ بالا جاهای مناسبی برای پیدا کردن اقامتگاه‌هایی است که شیک و دوست‌داشتنی و در عین حال به نسبت اقتصادی هستند.

 

اگر دوست دارید مدت بیشتری را در اصفهان بمانید، مثلا یکی دو هفته یا یک ماه، به نفعتان خواهد بود که در این محله‌های خوب اصفهان اقامت کنید که هر چند اقامتگاه‌های استانداردی دارند، به اندازه بعضی اقامتگاه‌های دیگر گران‌قیمت نیستند و به شما اجازه می‌دهند از هزینه اقامت کم کنید و برای خریدن سوغاتی و گردن هزینه بیشتری کنید.

 

اگر دنبال دیدن جاهای تاریخی اصفهان هستید

 

بهترین محله‌ها در این صورت محله‌هایی مثل عباس‌آباد، خواجو و آبشار هستند. محله‌هایی که دسترسی خوبی به خیابان‌های اصلی دارند و معمولا در امتداد خیابان‌های مهم قرار دارند، به آسانی به مرکز شهر اصفهان و میدان نقش جهان می‌رسند و البته در خودشان هم جاهای دیدنی زیادی دارند.

 

سری هم به ییلاق‌های اطراف اصفهان بزنید

 

راستی اکر دنبال اجاره ویلا و ویلای استخردار در اصفهان باشید هم می‌توانید با کمی فاصله گرفتن از خود اصفهان و در فاصله‌های نزدیک دنبال ویلا بگردید.

 

بد فکری نیست که به جز باغ بهادران، به جاهایی مثل آران و بیدگل و خوانسار هم فکر کنید.

 

با پینورست راحت‌تر انتخاب کنید

با پلتفرم اینترنتی پینورست می‌توانید با خیال راحت‌تر و خیلی آسان‌تر بین بهترین اقامتگاه‌های اصفهان انتخاب کنید. چون ما در پینورست تلاش می‌کنیم مدام از بین اقامتگاه‌های موجود گلچین به وجود بیاوریم و تنها آپارتمان‌هایی را به شما پیشنهاد بدهیم که هم بازرسی شده‌آند و هم مسافرهای قبلی از آن‌ها تجربه خوبی داشته‌اند.

 

برای همین اگر به دنبال برنامه‌ریزی تعطیلات بعدی خودتان هستید، سری به پینورست بزنید. تعطیلات‌تان را با کمترین غافلگیری منفی برنامه‌ریزی کنید و از سفر به اصفهان لذت واقعی ببرید.