سرویس: اخبار شهرستان 13:04 - پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام:

سقوط رژیم اسرائیل با اتحاد امت اسلامی رقم می خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که این راه مقاومت پابرجاست و هزاران سلیمانی دیگر هستند که از مظلومیت فلسطین دفاع کنند و این مقاومت تا نابودی اسرائیل انشالله ادامه دارد.


حجت السلام سید روح الله ساجدی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه امروز شاهد یکی از بزرگترین جنایت ها علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین که از نظر اخلاقی، انسانی و شرعی محکوم است و اشغال فلسطین و ظلم و ستم برای یک ملت و کشور قطعا محکوم است و شاهد این هستیم که میلیون ها انسان از زمان اشغال تا امروز آواره هستند و مجامع بین المللی هم از اینها حمایت نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام افزود: سازمان های به ظاهر حقوق بشری در مقابل این جنایت بزرگ سکوت مرگبار دارند و امروزه مردم فلسطین در نوک پیکان مبارزه با استکبار اسوه صبر و استقامت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم فلسطین مقابل خون آشامان صهیونیستی امروز بسیار قوی تر از سالهای گذشته و رژیم صهیونیستی در وضعیتی رو به افول قرار دارد.

وی گفت: امروزه ما شاهد هستیم که برخی سران کشورهای اسلامی به آرمان های فلسطین خیانت می کنند و بدنبال رابطه با این حکومت کودک‌کش هستند ولی باید بدانند که اسرائیل یک طناب پوسیده است و اگر به این طناب چنگ بزنند قطعا سقوط خواهند کرد.

حجت السلام ساجدی تصریح کرد: روز به روز با مقاومت مردم فلسطین روزنه های پیروزی در دل مردم روشنتر شده است.

حضرت امام (ر ه) با بینش بلند و بصیرتی عمیقی که داشتند اخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامگذاری کردند که این ظلم علیه بشریت هرگز فراموش نشود و خواب راحت را از چشم غاصبان صهیونیست گرفت.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که این راه مقاومت پابرجاست و هزاران سلیمانی دیگر هستند که از مظلومیت فلسطین دفاع کنند و این مقاومت تا نابودی اسرائیل انشالله ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی علیه السلام تاکید کرد: همه ما بر حسب تکلیف شرعی و اخلاقی در روز جمعه برای دفاع از مردم فلسطین، یکپارچه به میدان می آییم تا از آرمان های فلسطین دفاع کرده و با اتحاد خود شاهد سقوط اسرائیل باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.