سرویس: جهادومقاومت 14:23 - جمعه 02 اردیبهشت 1401

نام سپاه برای کمک به عزت روزافزون جمهوری اسلامی تا ابد خواهد درخشید

سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشت.

سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و شرارت‌های داخلی گروهک‌ها روبه‌رو بود در این زمان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در سایه اتخاذ تدابیر الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ تاسیس شد تا بتواند با مجاهدت فراوان فلسفه وجودی خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی، دستاورد‌ها و ارزش‌های آن معنا کند.

در ادامه آورده شده است: مقابله با دسیسه‌های دشمنان و خطراتی که انقلاب نوپای ملت ایران را تهدید می کرد برای نهادی تازه تاسیس که هنوز آمادگی دفاعی لازم را به دست نیاورده بود، بدون یاری الهی، و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، روحیه شهادت‌طلبی پاسداران و برخورداری از حمایت ملت ممکن نبود.

در طول گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی نثار هزاران شهید گلگون کفن، مجاهدت جانبازان و ایثارگران در مصاف با دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و میهن اسلامی بود که نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد و ثمره آن حفاظت از کیان کشور و انقلاب اسلامی شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی که از دل مردم برخواسته در همه شرایط کنار مردم قرار دارد و آماده خدمت تا پای جان می‌باشد، یک زمان در عرصه دفاع از کشور همراه با دیگر نیرو‌های مسلح روبه روی دشمن تا دندان مسلح ایستاد و اجازه نداد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این بیانیه تاکید کرده است: زمانی با هدف دفاع از حریم اهل بیت سلام الله علیهم و خنثی سازی توطئه دشمنان در آن سوی مرز‌ها در تقابل با جبهه کفر و تکفیر به جهاد پرداخته و شهدایی را تقدیم اسلام می‌کند و وقتی دیگر با تأسی از مولای خود حضرت علی(ع) کمک به محرومین را در جای جای کشور سرلوحه فعالیت خود قرار می دهد به طوری که هر کجا از فقر و محرومیت سخن باشد نام سپاه و پاسداری می‌درخشد و در مواقع لازم به منظور سازندگی و محرومیت زدایی به کمک دولت‌ها شتافته و پروژه‌های متعددی را در کشور راه اندازی می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: امروز اگر توپخانه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را نشانه گرفته، نشانگر این است که سپاه همیشه خار چشم دشمنان بوده و با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار سلام الله علیهم و پیروی از منویات فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود ناکام گذاشته است.

در پایان این بیانیه آورده شده است: سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، با خون سرخ شهدا پیمان می‌بندد تا در دفاع از حریم و امنیت کشور لحظه‌ای کوتاهی نکرده و دوشادوش دیگر نیرو‌های مسلح با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی دست زیاده خواهان و متعرضان به امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی را قطع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.