سرویس: تولیدی » مقاله و یادداشت 08:48 - چهارشنبه 28 خرداد 1393

طوبی یوسفی

حجاب بی فرهنگی نیست

آشکارا به سمت شناخت صدف ارزشمند حجاب و عفاف حرکت کنیم تا دشمنان یواشکی به سمت آرمانهای ما حرکت سوء نداشته باشند.

اصفهان شرق- طوبی یوسفی
از دامن زن مرد به معراج رود
آیا از دامن هر زنی میتواد مردی با شعور و با غیرت و فرهنگ بالا رشد کند؟
خیر!

زن به عنوان مادر و مربی نقش حساس و خطیری در برابر فرزندان و جامعه خویش دارد. بستگی دارد به اینکه زن در ظاهر(حجاب) و باطن (عفاف) خود را چگونه از تهاجم فرهنگی غرب و برهنگی حفظ کند.
از آنجا که از بین افراد مسلمان تعداد زنان نسبت به مردان بیشتر بوده نشان میدهد که دین اسلام نه تنها نگاه جنسی و جنسیتی به زن نداشته است بلکه از حقوق زن دفاع و هردوی آنرا هم دوش و همگام با مردان در صحنه ی اجتماع با حفظ حریم حجاب جایز میداند و الان زن و در چارچوب دین با حفظ حریم خود با پوشش و حیای با وقار می تواند نگاه های هرزه آلوده و غیره را از خود دور کند.
پوشش زرهی است که تیر های مسموم را از امواج چشمان ناپاک از وجود زن دور کرده و زن این جلوه ی جمال الهی را حمایت می کند. درست است که پوشش زن برای او محدودیت دارد اما این محدودیت ها به نفع او و برای آرامش و آسایش او بعد از رفتن به اجتماع می باشد.
زنانی که دارای پوشش بهتر و رفتاری متین تر در جامعه هستند هم بهتر فعالیت میکنند و هم از آرامش خاطر بهتری برخوردارند.
اما دختران و زنانی که از پوشش نامناسب و آرایش گونه ای برخوردارند اغلب با مزاحمت کلامی و رفتاری، برخوردار میشوند که ناشی از نا آگاهی در مورد آثار حجاب یا نشانه ی اعتراض علیه حکومت یا تقلید کورکورانه از تبلیغات غربی به خصوص در ماهواره هاست.

1374405910-635088116110532166
امسال سالی که با نام فرهنگ نام گذاری شده لازم میشود که فرهنگ پوشش اسلامی را که هم فطرتا در نهان انسان است و هم دین به ما متذکر شده است مانند:
1-امر به معروف 2- ساخت فیلم هایی با موضوع عفاف و حجاب با سیره ی ائمه 3-بیان آثار بد حجابی در غرب(مدارس و دانشگاه ها) در جامعه پیاده کنیم.

از آنجا که زن زیباست و دوست دارد خود را معرض دید همگان بگذارد زمانی که انسانیت و شخصیت خود را فراموش کند نا خواسته به سمت تبرج و خودنمایی حرکت میکند و این برای او فرهنگ میشود که پوشش دیگران را مسخره و نوعی بی فرهنگی تلقی می کند.

جامعه ای که زنان از پوشش کامل تری برخوردارند همواره آرامش خیال آنها بیشتر و دغدغه از بیرون آنها را تهدید نمیکند و در محیط خانواده بهتر میتواند فرزندان و همسر خود را تربیت صحیح کند. زنان سردرگم هر روز با یک مدل و آرایش دنبال هوسرانی و بی بندو باری باشند چگونه میتوانند فرزندان سالم را تحویل جامعه دهند؟

608336_yCSpGvUP
حال می بایست به کجا مراجعه کرد
اگر به سرماخوردگی مبتلا شدید مطمئنا به سرعت و قبل از اینکه شما را آزار بیشتر دهد به پزشک مراجعه می کنید تا از انتشار آن به افراد دیگر خانواده جلوگیری کنید، حال تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که دختران امروز با صورت هایی به رنگ دفتر نقاشی و پوششی نامطلوب چطور می توانند الگویی نمونه برای فرزندان خود باشند.
تجویز دارو بی حجابی را اسلام هزاران سال پیش در بین زنان نمونه خود به همه عرضه کرد تا با انتشار ان خود و همسران متعهد به کانون خانواده را محفوظ دارند و می بایست دقت بیشتری نمود تا در گرداب هوس دشمنان به ظاهر زیبا و محتوای پوچ آنها نرویم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.