سرویس: آخرین اخبار 19:05 - دوشنبه 22 فروردین 1401

فراخوان پذیرش سطح 3و4 مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) گفت: این مؤسسه وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای مقاطع تحصیلی سطح ۳ و ۴، طلبه خواهر می پذیرد.

به گزارش اصفهان شرق،ناهید قاسم پور اظهار داشت: طلبگي افتخاري است كه طلاب با كسب فضائل اخلاقي و علمي در مسير بندگي و سربازي امام زمان(عج) قرار گرفته و با یاری حق تعالی در اين مسير از ديگر افراد جامعه دستگيري خواهند کرد.

وی با اشاره به اهميت نقش خواهران در تعلیم و تربیت فرزندان و جامعه و همچنین ضرورت آموزش و رشد همه‌ جانبه طلاب خواهر بیان داشت: با این هدف، مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) افتخار دارد برای سال تحصیلی 1402 – 1401 در مقطع سطح4 برای رشته هاي فقه خانواده و كلام اسلامي و در مقطع سطح3 برای رشته های مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان و كلام اسلامي از خواهران علاقه مند و دارای شرایط ثبت نام به عمل آورد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) افزود: این مؤسسه با امکانات و تجهیزات لازم، فرصت مناسبی را برای طلاب در فضایی علمی با حضور اساتید با سابقه علمی بالا در جهت ارتقاء و پیشرفت علمی و فرهنگی فراهم آورده است.

وی در پایان گفت: ثبت نام پذیرش تا 15 ارديبهشت سال جاری فعال است و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش به نشانی Paziresh.whc.ir مراجعه و یا با در دست داشتن مدارک لازم، به صورت حضوری به واحد آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) به نشانی میدان امام حسین علیه السلام، ابتدای خیابان طیب، کوچه سرلت، انتهای بن بست مادی فَدَن (شماره۳) مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۳۲۳۴۴۴۰۶ داخلی ۷۷۱۲ و ۷۷۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.