سرویس: رپورتاژ آگهی 14:05 - پنجشنبه 18 فروردین 1401

خوشمزه‌ترین‌ها را در رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش تجربه کنید

جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین جزایر ایران بوده که در جنوب کشورمان قرار گرفته است. این جزیره علاوه بر تفریحات گردشگری و تاریخی دارای بهترین اقامتگاه‌ها است. یکی از هتل‌ های محبوب جزیره، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل پنج ستاره با امکانات و خدمات متنوعش توانسته میزبان جمع کثیری از گردشگران ایرانی و […]

جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین جزایر ایران بوده که در جنوب کشورمان قرار گرفته است. این جزیره علاوه بر تفریحات گردشگری و تاریخی دارای بهترین اقامتگاه‌ها است. یکی از هتل‌ های محبوب جزیره، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل پنج ستاره با امکانات و خدمات متنوعش توانسته میزبان جمع کثیری از گردشگران ایرانی و خارجی باشد. از طرفی رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش جزو بهترین سالن‌های پذیرایی این جزیره بوده که همواره با بهترین امکانات و کیفیت ارائه خدمات می‌کنند. این هتل زیبا به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی شهر اشراف داشته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی هتل مارینا پارک کیش بپردازیم؛ پس همراهمان باشید.

معرفی هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ های کیش بوده که در بلوار مرجان قرار گرفته است؛ بنابراین اگر دلتان یک اقامت لوکس و لاکچری می‌خواهد حتما سری به این هتل بزنید. هتل ساحلی مارینا پارک با یک ایده جذاب توانسته توریست‌های بسیاری را شیفته خود کند؛ این ایده در اختیار گرفتن ۷۵۰ متر از نوار ساحلی جزیره کیش به صورت اختصاصی است و همین موضوع یکی از ویژگی‌های خاص هتل مارینا پارک شناخته می‌شود. از طرفی دسترسی آسان و ساده این اقامتگاه به اماکن تفریحی و گردشگری کیش مانند پارک مرجان، باغ پرندگان، آکواریوم کیش و پارک دلفین‌ها سبب شده میهمانان رزرو هتل مارینا پارک کیش را در اولویت قرار دهند؛ همچنین باید بدانید که این هتل زیبا دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های جذابی بوده که برای ماه عسل، سفرهای خانوادگی، سفرهای دوستانه و کاری بسیار مناسب هستند.

لازم به ذکر است تمام اتاق های هتل مارینا پارک کیش تجهیزات کافی و لازم برای یک اقامت ایده‌آل را دارند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد هتل مارینا پارک می‌توان به دارا بودن سالن بیلیارد، گیم ‌نت، صرافی، اتاق سیگار، کتابخانه، آتلیه، لاندری، خشکشویی، پارکینگ، خدمات پزشکی، وسایل بدنسازی لوکس، استخر، سونا، جکوزی، خدمات برای معلولین، تشریفات ویژه، چای خانه سنتی، گشت نیم روزی و امکانات لاکچری دیگر اشاره کرد. در این میان باید اشاره داشته باشیم که هتل مارینا پارک دارای چندین سالن همایش، کنفرانس و میهمانی است که با ظرفیت‌های متفاوت چیدمان شده‌اند. ناگفته نماند که رستوران ها و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش بسیار معروف هستند و حتما باید سری به آن‌ها زده و طعم خوش غذاهای درجه یک و نوشیدنی‌های لذیذش را بچشید.

رستوران‌ های هتل مارینا پارک کیش

از چنین هتلی بعید نیست که سالن‌های پذیرایی زیبایی داشته باشد. همان‌طور که حدس می‌زنید هتل مارینا پارک دارای چندین رستوران با دکوراسیونی بسیار شیک و جذاب است. در این رستوران‌ها طعم بی‌نظیری از هر غذا را می‌توانید امتحان کنید؛ همچنین رستوران‌ها برای برگزاری مهمانی، دورهمی و یا حتی یک قرار عاشقانه برای ناهار و شام مناسب هستند. در این راستا بهتر است یک آشنایی نسبی در مورد رستوران‌ های هتل مارینا پارک کیش داشته باشید.

رستوران لوتوس هتل مارینا پارک

اولین رستورانی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم رستوران لوتوس است. این رستوران بزرگ و زیبا جزو رستوران‌های برتر جزیره کیش بوده که غذاهایی لذیذ و دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به منوی رنگارنگ از غذاهای دلچسب ایرانی، فرنگی، بین‌المللی و دسرهای وسوسه‌انگیز اشاره کرد. باید بدانید رستوران مجلل لوتوس در طبقه دوم هتل مارینا پارک قرار گرفته و کادری آموزش‌دیده و حرفه‌ای دارد. رستوران لوتوس دکوراسیون شیک و مدرنی داشته و به همین دلیل هم اکثر مسافران این رستوران را برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب می‌کنند.

رستوران لوتوس نورپردازی ملایمی داشته و با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریای زیبای خلیج فارس شما را میهمان منویی رنگارنگ خواهد کرد. در این رستوران یک سورپرایز دیگر هم منتظر شما خواهد بود و آن موسیقی روح‌نواز و آرامش بخشی که در هنگام غذا نواخته می‌شود. غذاهای رستوران لوتوس هتل مارینا پارک کیش کیفیت بسیار بالایی داشته و مواد اولیه آن مطابق استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شود.

رستوران گل کاغذی هتل مارینا پارک

یکی دیگر از شگفتانه‌های هتل مارینا پارک برای میهمانان گرامی جزیره کیش سرو غذا در باغ سرسبز و زیبایش است. نام رستورانی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم رستوران گل کاغذی هتل مارینا پارک کیش است. این رستوران دوست‌داشتنی گزینه‌ای عالی برای قرارهای کاری و خانوادگی است. رستورانی که در محیطی آرام و دل‌انگیز ساخته شده تا بتواند ساعاتی خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. مطمئن باشید از معماری شیک و آلاچیق‌های رستوران گل کاغذی خوشتان می‌آید. این آلاچیق‌ها با سایبان‌های مدرن تزیین شده و درختان بلند و زیبا اطرافش را احاطه کرده است.

گل‌های کاغذی صورتی اطراف آلاچیق‌ها نیز نظرتان را جلب می‌کند و به‌طور حتم تاثیری مثبت در روحیه شما خواهد داشت. تصورش را بکنید غذا خوردن در مجاورت آب‌های زیبای خلیج فارس با خنکایی که در شبانگاه می‌وزد، تجربه‌ای به‌یادماندنی است که رستوران گل کاغذی هتل مارینا پارک به شما هدیه می‌دهد. پرسنل این رستوران کاملاً حرفه‌ای رفتار نموده و سطح خدماتشان بسیار عالی‌ است؛ همچنین تنوع غذا در رستوران گل کاغذی بسیار بالا بوده و کیفیتش بی‌نظیر است.

کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش

یکی از دلایلی که رزرو هتل مارینا پارک کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم تعدد و تنوع سالن‌های پذیرایی این اقامتگاه است. به هر دلیل و نیتی بخواهید به جزیره کیش سفر کنید حتماً به یک نوشیدنی گوارا و فضایی آرام و صمیمی برای خلوت کردن و گفتگو نیاز دارید؛ کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش با دکوراسیون مدرن و زیبایی که دارند، حتماً رضایت شما را جلب می‌کنند. یکی از این کافی شاپ‌ها در طبقه همکف واقع شده و نورپردازی حیرت‌انگیزی دارد. در این کافی شاپ دنج، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای بین‌المللی و اسنک در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر قهوه‌خور حرفه‌ای هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به کافه مارین در طبقه بالای هتل سر بزنید. این کافی شاپ مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه قهوه ساز دنیا است و می‌تواند طعمی خوش و به‌یادماندنی به شما هدیه دهد.

چنانچه تمایل دارید رستوران‌ ها و کافی شاپ های این هتل را بیشتر بشناسید می‌توانید مطلب “رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش” را در وبسایت ایران هتل آنلاین دنبال کنید.

اقتباس شده از: iranhotelonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.