سرویس: اجتماعی 10:02 - دوشنبه 15 فروردین 1401

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

متظاهرین به امر روزه‌خواری تحت تعقیب قرار می‌گیرند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: از آنجایی که روزه‌خواری در ملا عام از مصادیق فعل حرام بوده و در قانون جرم انگاری شده، متظاهرین به این امر تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح نظارت و کنترل بر بازار و ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی در طول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به بخشنامه دادستان کل کشور در زمینه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری گفت: اجرای این بخشنامه در اصفهان در دستور کار تمامی حوزه‌های قضایی قرار گرفته و از آنجایی که روزه‌خواری در ملاعام از مصادیق فعل حرام بوده و در قانون جرم انگاری شده، متظاهرین به این امر تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه انجام این عمل در مکان‌های عمومی و حتی خودرو ارتکاب در ملاعام و جرم مشهود بوده، از صدور دستور به ضابطان جهت اقدام قانونی لازم در این زمینه خبر داد.

وی همچنین به افراد و واحدهای صنفی که ضوابط مربوط در ماه رمضان را رعایت نکنند و یا مبادرت به گران فروشی یا احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی می‌کنند، هشدار داد و گفت: برای متخلفان حسب مورد پرونده تعزیراتی و یا قضایی تشکیل و در موارد تکرار یا انجام تخلفات عمده، محل پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.