سرویس: اقتصادی 09:42 - سه شنبه 09 فروردین 1401

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان:

نرخ زولبیا، بامیه و حلیم و آش ماه رمضان در اصفهان اعلام شد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک گفت: به منظور تعیین نرخ زولبیا و بامیه؛ گوشفیل، حلیم بادمجان و آش شله قلمکار جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف و روسای صنوف مربوطه برگزار و قیمت پیشنهادی تعیین شد.

به گزارش اصفهان شرق، مجتبی برزگر، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان امروز در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ زولبیا و بامیه؛ گوشفیل، حلیم بادمجان و آش شله قلمکار جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف و روسای صنوف مربوطه برگزار شد.

 وی تصریح کرد: نرخ زولبیا و بامیه درجه یک ۶۲ هزار تومان، نرخ زولبیا بامیه درجه دو ۵۷ هزار تومان، نرخ گوشفیل ساده ۴۰ هزار تومان و نرخ گوشفیل زعفرانی با کنجد ۴۵ هزار تومان تعیین شد.

برزگر تصریح کرد: کسبه حق ندارند که قیمت زولبیا بامیه مخلوط را با اضافه کردن هر عنوان دیگری همچون برگه بیدی و هویجی بالاتر اعلام و از مشتری دریافت کنند و دریافت مبلغی غیر از  مبالغ اعلام شده بابت افزودنی‌های دیگر مجاز نیست.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان همچنین در رابطه با قیمت حلیم بادمجان و آش قلمکار نیز گفت: کمیسیون امور اقتصادی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با قیمت  ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای حلیم‌ بادمجان و ۲۸ هزار  تا ۳۲ هزار تومان برای نرخ آش قلمکار موافقت کرد.

وی تاکید کرد: نرخ‌های اعلامی باید از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان تایید شده و سپس به اتاق و اتحادیه‌های مربوطه برای اجرا ابلاغ شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.