سرویس: اقتصادی 09:34 - سه شنبه 09 فروردین 1401

استاندار اصفهان:

از هرگونه افزایش قیمتی بدون مجوز قانونی‌اکیدا ممانعت شود‌

استاندار اصفهان گفت: نظارت و پیگیری باید از سطح کلان عرضه تا فروش خرد به شیوه‌ای راهبردی و موثر محقق و عملیاتی شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جلسه  ستاد استانی تنظیم بازار اصفهان اظهار داشت: نظارت‌ها نباید تنها محدود به فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و … شود. نظارت و پیگیری باید از سطح کلان عرضه تا فروش خرد به شیوه‌ای راهبردی و موثر محقق و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا نرخ گوشت در استان اصفهان به نفع مصرف‌کننده نهایی، کاهش یابد. باید نظارت‌ها بر روی اقلام موجود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر اعمال و از هرگونه افزایش قیمتی بدون مجوز قانونی، اکیدا ممانعت و پیشگیری شود.

استاندار اصفهان همچنین دریافت وجوه فاقد ضوابط قانونی از بیماران توسط عده‌ای قلیلی و انگشت شمار از جامعه پزشکی استان را مقوله‌ای ناصواب و خلاف عنوان و تصریح کرد: نحوه برخورد با پزشکان متخلف باید به گونه‌ای مستمر، مدون، قاطع و قانونمند باشد که جامعه هرگز شاهد تکرار این دست تخلفات نشود.

وی با بیان اینکه جریمه عدم درج قیمت روی اجناس باید به اندازه تعداد اجناسی که قیمت ندارد، جمع‌بندی و محاسبه شود، خاطرنشان کرد: تنها در این صورت عامل بازدارنده به منظور ممانعت از ارتکاب جرم، جاری و محقق می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.