سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:59 - سه شنبه 27 خرداد 1393

رئیس اتحادیه تولید و فروش گز و شیرینی اصفهان:

قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هنوز قطعی نشده است

رئیس اتحادیه تولید و فروش گز و شیرینی استان اصفهان با بیان اینکه قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هنوز قطعی نشده است، گفت: قیمت پیشنهاد شده برای فروش هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان 8 هزار و 500 تومان است.

مهدی رهگذر با بیان این مطلب که قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هنوز قطعی نشده است، اظهار کرد: قیمت پیشنهادی از سوی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه 8 هزار و 500 تومان است که هنوز قطعی نشده و تا پایان هفته در جلسه کمیسیون اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان مشخص می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر فروش زولبیا و بامیه در استان‌های تهران و شیراز نیز با همین قیمت انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته یک‌هزار و 500 تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه تولید و فروش گز و شیرینی استان اصفهان تصریح کرد: روغن و آرد مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت آزاد توسط خود آنها تامین می‌شود و هیچ‌گونه یارانه‌ای در خصوص تامین این مواد به صورت دولتی دریافت نکرده‌ایم.

وی در خصوص نظارت بر واحدها در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ماه‌ مبارک رمضان نظارت بر واحدهای فروش پروانه‌دار به صورت ویژه و با دقت در زمینه فروش، قیمت و بهداشت تولیدات توسط بازرسان اتحادیه، فرمانداری، اداره بازرگانی و بهداشت صورت می‌گیرد.

رهگذر ادامه داد: این نظارت‌ها در قالب گروه ضربت توسط ادارات نام برده به صورت مشترک با بازرسان اتحادیه و یا به صورت جداگانه انجام می‌‌شود.

وی تاکید کرد: تنها واحدهایی که دارای جواز کسب و پروانه بهداشت هستند، زیر نظر اتحادیه بوده و به مردم توصیه می‌کنم خرید خود را تنها از این فروشگا‌ه‌ها انجام بدهند.

رئیس اتحادیه تولید و فروش گز و شیرینی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فروش زولبیا و بامیه توسط اماکن دیگر نظیر نان فانتزی‌ها و بقالی‌ها در ماه مبارک رمضان غیر‌مجاز بوده و مورد تایید اتحادیه نیست و نظارت بر آنها توسط اداره بازرگانی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اتحادیه هیچ‌گونه تضمینی در خصوص بهداشتی بودن زولبیا و بامیه‌ای که توسط واحدهای غیر‌مجاز به تهیه و به فروش می‌رسد، نمی‌دهد و به مردم توصیه می‌کنم از خرید زولبیا و بامیه از این اماکن خودداری کنند.
منبع: فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.