اصفهان شرق

همایش آموزشی یک روزه زوج های جوان/ تصاویر

کدخبر: 213512
1400/12/14 در ساعت 13:17

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه؛ همایش آموزشی زوج های جوان با تلاوت آیاتی از کام مجید آغاز شد و در صبح زوج های جوان در سه کارگاه آموزشی شرکت کردند که دو کارگاه مشترک و یک کارگاه به صورت خصوصی برگزار شد. کارگاه اولبا موضوع آیین همسرداری و کارگاه دوم زندگی و بندگی این دو کارگاه مشترک برگزار شد و کارگاه خصوصی با موضوع مسایل زناشویی برگزار شد.

در بعد ظهر زوج های جوان با حضور در گلزار شهدا یکبار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و میثاق نامه قرائت شد در ادامه زوج های جوان با حضور در پارک بانوان شهر هر زوج به مناسبت این روز به یاد ماندنی یک اصله نهال کاشتند.

در ادامه حجه اسلام قیصری در خصوص اهداف این همایش سخنانی بیان کرد و از حضور با نشاط زوج های جوان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به وجود و گسترش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق در جامعه ما برگزاری این گونه همایش ها را یکی از راه های پیشگیری از این آسیب دانست و به مسئولین منطقه تاکید کرد که هر ساله این گونه همایش ها برگزار گردد تا بتوان فرهنگ همسرداری و زندگی ایرانی اسلامی را در بین جوانان رواج دهیم. برنامه اختتامیه این همایش سخنرانی فرماندار شهرستان جرقویه بود.

مهندس ریاحی ضمن تقدیر و تشکر از حضور زوج های جوان در این همایش و دست اندرکاران برگزاری آن از حضار خواست تا در زندگی خود فرهنگ اسلامی را مد نظر داشته باشند تا از آسیب های اجتماعی در امام بمانند و در پایان به کلیه زوج های جوان جوایزی اهدا شد.