سرویس: اجتماعی 08:45 - پنجشنبه 28 بهمن 1400

عید

۵ تا از بهترین شهرهای مازندران برای سفر در نوروز

تعطیلات زمان خوبی برای سفر به شمال است، مخصوصا تعطیلات عید چون شهرهای مازندران در بهار در زیباترین شکل خود هستند و شما از دیدن طبیعت سبزشان لذت خواهید برد.

۵ تا از بهترین شهرهای مازندران برای سفر در نوروز

تعطیلات زمان خوبی برای سفر به شمال است، مخصوصا تعطیلات عید چون شهرهای مازندران در بهار در زیباترین شکل خود هستند و شما از دیدن طبیعت سبزشان لذت خواهید برد.

شمال یکی از خواستنی‌ترین مقصدهای سفر در ایران است. آخر واقعا ترکیب نم باران و دریا شمال و بوی جنگلش یک چیز دیگر است و آدم هوسش را می‌کند.

در ضمن باید حواستان باشد که شهرهای شمال جز شهرهای پرخطر از نظر بیماری همه‌گیری هستند پس سفرتان را از همه لحاظ بررسی کنید.

بیایید اول با این یادداشت یک سفر مجازی به این شهرها داشته باشیم.

۱. خود چالوس یا جاده‌اش یا ویلا ساحلی‌اش؟

چالوس یک مقصد درست حسابی است. برای یک سفر خوب فقط مقصد مهم نیست بلکه اقامتگاه‌ها و امکاناتش، جاده و مسیر رسیدنش هم مهم است. جاده چالوس که گفتن ندارد، یک پرپیچ و خم سبز است که در مسیر جنگل و دریاچه‌های زیبایی برای دیدن و حتی جاهای خوبی برای شکم‌گردی دارد.

اما در مورد اقامتگاه‌هایش، اقامتگاه‌های چالوس متنوع‌اند و این‌جا می‌توانید سراغ اجاره ویلا ساحلی هم بروید. تجربه اقامت در ویلا ساحلی متفاوت است و صدای دریا بیخ گوشتان است.

چالوس ساحل‌های زیادی دارد اما از معروف‌ترین‌هایش می‌توانید سراغ ویلا ساحلی‌های رادیو دریا، ساحل تفریحی نمک‌آبرود که نزدیک چالوس است بروید.

برای رزرو اقامتگاه در چالوس حتما به پینورست سر بزنید و در آن اقامتگاه‌های متنوع و خوش‌قیمت را پیدا کنید و به‌راحتی رزرو کنید. رزرو اقامتگاه در پینورست آنلاین و راحت است، کافی‌ست با یک جستجوی ساده بهترین اقامتگاه خود را پیدا کنید.

 

۲. رامسر؛ سفر نوروزی به عروس شهرهای مازندران

رامسر از یک سمت به جنگل می خورد و از یک سمت هم دریا. به خاطر همین عروس مازندران است. رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال است و در تعطیلات طرفداران زیادی دارد.  فصل بهار هم بهترین وقت برای سفر به رامسر است.

در رامسر می توانید ویلاهای لوکس و مجهز خوبی پیدا کنید و یک اقامت فوق‌العاده را تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که سراغ اجاره ویلا استخردار و شیک در رامسر بروید و این ویلاها را از سایت پینورست پیدا کنید.

رامسر هم یک شهر تفریحی به حساب می‌آید. در آن تله‌کابین، انواع تفریحات آبی وجود دارد و اگر با دوستانتان سفر کرده باشید بهتان حسابی خوش می‌گذرد.

۳. نمک‌آبرود؛ ویلا ساحلی‌اش یا کلبه جنگلی‌اش

ساحل نمک آبرود یک ساحل تفریحی و تمیز است. در آن امکاناتی مثل قایق‌سواری، جت‌اسکی، پیست کارتینگ و هر ورزش آبی دیگری که فکر کنید وجود دارد. این‌جا چون طرح سالم‌سازی دریا انجام شده می توانید با خیال راحت شنا هم بکنید.

برای این‌که به همه این امکانات ساحل دسترسی روزانه داشته باشید بهتر است لب دریا یک ویلا ساحلی اجاره کنید.

اگر دلتان سورتمه‌سواری، تله‌کابین، دیدن پل معلق نمک‌آبرود، زیپ لاین و این‌جور کارهای هیجان‌انگیز خواست باید سراغ پارک جنگلی‌هایش بروید و بهتر است یک کلبه جنگلی دنج اجاره کنید و از تعطیلات‌تان نهایت استفاده را بکنید.

اگر هم نزدیک بودن به مراکز خرید برایتان مهم است سعی کنید داخل شهر یک آپارتمان مبله اجاره کنید.

 

۴. متل قو؛ یک سفر شیک به شمال

از جاده چالوس می‌توانید سراغ متل قو بروید. یک شهر شیک و لاکچری با پلاژهای مجهز.

این‌جا بهترین جا برای اجاره ویلا است. ویلاهای تمیز و لاکچری که اقامت‌‌تان را دلچسب می‌کنند. اگر هم دسته‌جمعی به متل قو آمده‌اید و دنبال یک ویلا جادار و بزرگ می‌گردید بروید سمت محله دریاگوشه که خیابان اصلی و بزرگ شهر است.

متل قو چند شهرک مسکونی هم دارد که می‌تواند در آن‌ها هم یک آپارتمان مبله و راحت اجاره کنید.

این‌جا شیرینی فروشی و بستنی فروشی معروفی دارد و برای شب‌هایی که هوس شکم‌گردی به سرتان می‌زند گزینه خوشمزه زیاد دارد.

راستی از معروف‌ترین جای متل قو یعنی ساحل نقره‌ایش نگفتیم. دیگر از تفریحات آبیش نام نمی‌برم که هر تفریحی فکر کنید در ساحل مجهز آن وجود دارد حتی امکان والیبال ساحلی و فوتبال بازی کردن هم دارید. این ساحل تمیز است و برای قدم زدن و آرامش گرفتن هم مناسب است.

 

۵. نوشهر؛ یکی از محبوب‌ترین سفرهای نوروزی

نوشهر یکی از بهترین شهرهای شمال برای سفر نوروزی است. روستاهای گردشگری زیادی دارد. مثلا روستای کندلوس که یکی از زیباترین و بکرترین روستا ایران است.

بهترین وقت سفر به نوشهر بهار است. این شهر تابستان‌های خیلی گرمی دارد.

در نوشهر هم ویلاهای دوخواب هم ویلاهای بزرگ پیدا می‌شوند و برای سفرهای دونفره تا چندنفره ویلاهای لوکس و دنج خوبی دارد.

اگر خانوادگی سفر کرده‌اید و بعضی‌های‌تان طرفدار دریا و دریاچه‌ و دیدن تالاب هستید و بعضی‌هایتان عاشق جنگل و کوه، به نوشهر سفر کنید تا دعوایتان نشود. یک روز را سراغ دریا و دریاچه‌اش بروید و روز دیگر در سبزی جنگل‌های معروفش غرق شوید. هر دو گزینه در این شهر زیبا وجود دارد.

پینورست چه‌طور به شما کمک می‌کند؟

به هرکدام از این شهرهای خواستنی شمال که سفر کردید نگران جای اقامت خود نباشید. قبل از سفرتان یک سر به سایت پینورست بزنید و در آن بهترین اقامتگاه‌های شمال را پیدا کنید.

نگران نباشید این‌جا تنوع اقامتگاه زیاد است از ویلا لاکچری استخردار با میز بیلیارد حساب کنید تا کلبه جنگلی دنج و تروتمیز. این‌جا به مرادتان خواهید رسید.

اگر می خواهید انتخاب اقتصادی‌تری برای سفر نوروزيتان داشته باشید سراغ آپارتمان‌های مبله و سوئيت‌های پینورست بروید. این‌جا از لحاظ هزینه هم تنوع وجود دارد و نیاز شما را پاسخ می‌دهد.

پشتیبانی ۲۴ساعته پینورست خیالتان را از بابت همه‌چیز راحت می‌کند و هرلحظه که مشکلی برایتان پیش آمد کرد می‌توانید روی پشتیبانی پینورست حساب کنید.

تمام تلاش تیم پینورست این است که شما اقامتی دوست‌داشتنی را در تعطیلات خود تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.