سرویس: اخبار شهرستان 08:08 - سه شنبه 19 بهمن 1400

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

پروژه های شهرستان جرقویه با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

شهرستان جرقویه با 14 افتتاحیه در بخش پروژه های مهم شهرستانی، با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان؛ دهه پرباری را در ایام الله دهه فجر 1400پشت سرنهاد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با دهه فجر و با حضور اولین فرماندار شهرستان جرقویه، مراسم بهره برداری از پروژه های اقتصادی در این شهرستان انجام شد.

نصب یک دستگاه بوستر و یک دستگاه اتو بوستر و احداث ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت (افزاینده برق /۳ کیلو وات افزایش برق)، نصب ۲۲ دستگاه ترانس شهرک صنعتی رامشه جهت(۸۰ انشعاب برای ۸۰ کارخانه در شهرک صنعتی رامشه) با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و چهارصد و شصت میلیون تومان یکی از پروژه های ضروری در زمینه بالا بردن توان اقتصادی شهرستان بود.

احیا و ترمیم آب انبار سنتی روستا در میدان ولی عصر روستای پیکان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون از طرح های مردمی این شهرستان به شمار می رود.

سالن ورزشی شهدای محمد آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد از اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان با ۱۲۰۰ متر زیر بنا و همچنین افتتاح مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد در ۵۱۰ متر زیر بنا از دیگر طرح هایی بود که در این دهه در شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح خانه بهداشت روستای مزرعه عرب نیز از جمله پروژه های زیر نظر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان بود که پس از گذر 5 سال از شروع پروژه افتتاح شد.

در هیاهوی افتتاحیه ها، 14 پروژه مهم به بهره برداری رسیده و اعتبار لازم برای همه پروژه و طرح های اجرایی در شهرستان جرقویه به 28 میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/ جمشیدی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.