اصفهان شرق

چگونه در 10 روز انگلیسی را روان بیاموزیم؟ (5 گام)

کدخبر: 213360
1400/11/18 در ساعت 09:26

چگونه در 10 روز انگلیسی را روان بیاموزیم؟ (5 گام)

انگلیسی یکی از بهترین زبان ها برای تعامل با مردم در سراسر جهان است. این یک زبان جهانی است که تقریباً در هر بخش از زندگی اجباری است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم می خواهند انگلیسی را روان یاد بگیرند و صحبت کنند تا با مسیر پیشرفت در ارتباط باشند. بسیاری از مردم اغلب یک چیز را زیر سوال می برند: چگونه در 10 روز انگلیسی را روان یاد بگیریم. بله شما آن را درست خواندید! امروز هیچ کس وقت ندارد که بنشیند و وقت خود را برای درک همه چیز از ابتدا تلف کند.

امروز، همه می خواهند این کار را در لحظه انجام دهند. احتمالا شما هم یکی از این افراد هستید و به اینجا رسیدید. این پست شما را به برخی از بهترین نکات برای یادگیری روان انگلیسی در 10 روز می برد. بنابراین، بیایید به جریان اطلاعات بپردازیم!  زمان فعل در انگلیسی یکی از مهم ترین موضوعات یادگیری زبان است.


در اینجا نحوه یادگیری روان انگلیسی در 10 روز آمده است!

چرا آنها می گویند که زبان انگلیسی یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری است؟ اینگونه افسانه ها را باور نکنید. یادگیری زبان کار سختی نیست و در مورد انگلیسی هم همینطور است. ما مطمئن هستیم که با راهنمایی دقیق، یادگیری زبان انگلیسی آسان و یک تجربه سرگرم کننده خواهد بود.

می‌خواهیم بدانید که ما در این زمینه عمیق‌تر و با کارشناسان بسیاری مشورت کرده‌ایم و در نهایت داده‌های مناسب را برای شما به دست آورده‌ایم. بنابراین، به پایین بروید و به خواندن ادامه دهید، زیرا در زیر نکاتی را برای یادگیری روان انگلیسی ارائه کرده‌ایم که ممکن است به شما کمک کند تا بدانید چگونه انگلیسی را روان صحبت کنید! آموزش مکالمه هتل

شماره 1: روزنامه های انگلیسی را با صدای بلند بخوانید

ریدینگ یکی از اصلی ترین راه های یادگیری روان انگلیسی در 10 روز است. خواندن راه های نوشتن را آشکار می کند و به فرد کمک می کند تا بداند چگونه پیامی را به زبان انگلیسی منتقل کند. مطالب زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بخوانید تا مهارت های مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید. با این حال، ما به شما پیشنهاد می کنیم روزنامه های انگلیسی را روزانه بخوانید. و اگر آن را با صدای بلند بخوانید، یک مزیت خواهد بود. به این ترتیب می توانید مهارت های مکالمه انگلیسی خود را بهبود ببخشید. همچنین، می توانید روش هایی را برای بیان ایده ها به زبان انگلیسی به روشی بهتر یاد بگیرید. بنابراین، آن را به برنامه های روزانه خود اضافه کنید و تا جایی که می توانید مطالعه کنید.

شماره 2: تا جایی که می توانید به زبان انگلیسی بیندیشید و بیان کنید

خواندن و درک روش های بیان انگلیسی همه چیز نیست. تا جایی که می توانید باید به انگلیسی فکر کنید. ممکن است شما را شگفت زده کند که چرا فکر کردن یک عامل مهم در یادگیری زبان انگلیسی در 10 روز است. اجازه دهید با یک مثال برای شما توضیح دهیم. امروزه مردم (به هر زبانی که صحبت می کنند) به زبان مادری خود فکر می کنند. و در نتیجه زمانی که صحبت از بیان آن به زبان انگلیسی می شود، برایشان مشکل است. اگر یاد بگیرید که چگونه همه چیز را به زبان انگلیسی تصور کنید، به شما کمک می کند با اطمینان انگلیسی صحبت کنید.

شماره 3: به رادیو انگلیسی گوش دهید

این طبیعت انسان است که وقتی با دقت به چیزی گوش می دهیم بهتر درک می کنیم. بنابراین، فکر نمی کنید گوش دادن به برخی مطالب انگلیسی یک مزیت باشد؟ البته این کار را می کند. در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم با سرد شدن روی مبل خود به رادیو انگلیسی گوش دهید. همچنین می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید که ممکن است یک عامل سرگرم کننده برای شما باشد. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که متمرکز بمانید و با دقت گوش دهید. شما باید مطمئن شوید که یاد می گیرید میزبان چگونه به زبان انگلیسی صحبت می کند و چه کلماتی با جملات او مناسب تر است.

شماره 4: نمایش های انگلیسی را تماشا کنید

یکی دیگر از گام های عالی برای دانستن: چگونه در 10 روز انگلیسی را روان یاد بگیریم، تماشای برنامه های انگلیسی با زیرنویس است. بله شما آن را درست خواندید. این مرحله زمانی که آرزوی شما این است که انگلیسی را روان صحبت کنید بسیار مهم است. نمایش های انگلیسی به شما کمک می کند لهجه یک شخص را یاد بگیرید. همچنین به دانستن زبان بدن هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی کمک می کند. بسیاری از مردم می گویند که حالت زیرنویس را خاموش کنید و فیلم ها یا نمایش های هالیوود را همانطور که هست تماشا کنید. به یک معنا حق با آنهاست. اما، اگر عمیق‌تر بگردیم، بسیاری از مردم از دیالوگ‌ها و در نهایت از کل زمینه صرف‌نظر می‌کنند. این می تواند در درک اختلال ایجاد کند. بنابراین، هنگام تماشا آن را روشن کنید.

شماره 5: هر آنچه را که می آموزید بنویسید و بازنویسی کنید

نوشتن یک اثر هنری است که می تواند با احساسات شما بازی کند و ذهن شما را برای درک بهتر چیزها تحریک کند. بنابراین، سعی کنید آنچه را که به دست آورده اید بنویسید. با این حال، یکی از بهترین راه ها برای درک نحوه یادگیری روان انگلیسی در 10 روز حول محور بازنویسی می چرخد. شما می توانید هر محتوایی را انتخاب کنید و آن را به شدت بخوانید. هنگامی که موضوع آن را درک کردید، می توانید موضوع را در کلمات خود بازنویسی کنید. این به شما کمک می کند تا ایده های خود را بیان کنید و آنها را به زبان انگلیسی بپاشید.