سرویس: اجتماعی 09:33 - سه شنبه 02 مهر 1392

قائم‌مقام مدیرعامل عمران بهارستان در مترو:

فاصله بهارستان تا اصفهان 12 دقیقه می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل عمران بهارستان در مترو گفت: با راه‌اندازی مترو بهارستان فاصله این شهر تا اصفهان از 20 دقیقه به 12 دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

13920515000280_PhotoA

به گزارش اصفهان شرق، محسن عاصمی  اظهار کرد: قطعه A متروی اصفهان ـ بهارستان به طول 4.5 کیلومتر از ترمینال صفه آغاز و در نهایت به ایستگاه راه‌آهن اصفهان می‌رسد و با توجه به اینکه بخشی از مسیر این مترو در زمین‌های راه‌آهن قرار دارد و در مسیر راه آهن نیز با هزینه بالای آزادسازی روبرو هستیم تاکنون تنها بخش‌هایی از این مسیر آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: قطعه B با طول 9 کیلومتر از ایستگاه را‌ه‌آهن تا محور میانی شهر بهارستان که ورودی این شهر است، کشیده می‌شود.

قائم‌مقام مدیرعامل عمران بهارستان در امور مترو تصریح کرد: از 14 کیلومتر مسیر مترو 10 کیلومتر آن زیرزمینی و بقیه مسیر سطحی است.

وی اضافه کرد: تاکنون 600 میلیارد ریال برای متروی بهارستان – اصفهان هزینه شده و انتظار می‌رود مسئولان امر بقیه اعتبار مورد نیاز را که حدود سه هزار میلیارد ریال است تامین کنند.

عاصمی افزود: با راه‌اندازی مترو اصفهان بهارستان شهروندان می‌توانند فاصله بهارستان تا خیابان کاوه اصفهان و بلعکس را به‌طور یکسره و بدون سوار و پیاده شدن بین راه طی کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.