سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:20 - دوشنبه 26 خرداد 1393

امام جمعه ورزنه در جمع مردم روستای سهران:

مسئولین به داد کشاورزان محروم شرق اصفهان برسند

امام جمعه ورزنه گفت: مردم شرق اصفهان بخصوص بخش بن رود مشکل معشیت دارند در زمانی این مردم زکات بده بوده و بزرگترین کارهای خیر را از نظر هزینه ای مدیریت می کردند اما امروز به واسطه بی آبی و بعضی کارشناسی های غلط در توزیع آب به نان شب محتاج شده اند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه بخش بن رود در بازدید از روستای سهران و دیدار با مردم روستا اظهار داشت: مهم ترین مسئله ای که مسلمانان باید توجه کنند فراهم نمودن زمینه فرج امام زمان(عج) است که راه آن انجام وظایف دینی می باشد و همچنین انجام واجبات و ترک محرمات بهترین راه قرب به خدا و اهلبیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه ورزنه در ادامه گفت: بعضی با القاء این که امام زمان(عج) ظهورش با خون وخون ریزی زیادی از مردم خواهد بود می خواهند ترس حضور و ظهور آن بزرگوار را در دل مردم ترویج دهند و باید این را بدانیم که امام زمان امام رئوف و مهربان است و کلا دین اسلام دین عطوفت و مهربانی است.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به ارائه دین حقیقی توسط امام زمان(عج) اظهارداشت: وقتی آن امام همام ظهور بفرماید دین حقیقی و عدل الهی راخواهند چشید البته آنهایی که زیر بار دین نمی روند با دعوت به دین و موعظه آنها را هدایت می کند و با عدالت برخورد خواهد داشت زیرا امام زمان(عج)عدالت گسترجهان است.

30388782-1265487
وی در ادامه صحبتها به بیان مشکلات منطقه پرداخت و گفت: نیاز منطقه در جهت پیگیری ها و معضلات موجود به آرامش و وحدت بین مردم و مسئولین است، امروز مسئولین استان باتمام توان پیگیر حل مشکلات مردم هستند و انشاءالله با درایت و مدیریت صحیحی که انجام خواهند داد طبق وعده ای که داده اند در آبان ماه سال جاری جهت کشت پاییزه آب در رودخانه زاینده رود جاری خواهد شد.

امام جمعه بخش بن رود با اشاره به وظایف مسئولین اظهارداشت: امروز وظیفه همه مسئولین پیگیری و رفع مشکلات مردم به ویژه مردم کشاورز حوزه زاینده رود می باشد و باید به داد مردم محروم شرق اصفهان رسید.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به مشکل معشیت مردم بیان داشت: مردم شرق اصفهان بخصوص بخش بن رود مشکل معشیت دارند در زمانی این مردم زکات بده بوده و بزرگترین کارهای خیر را از نظر هزینه ای مدیریت می کردند اما امروز به واسطه بی آبی و بعضی کارشناسی های غلط در توزیع آب به نان شب محتاج شده اند که مسئولین باید بدانند اگر به واسطه مسئولیت که دارند به داد این مردم نرسند قیامت در محضرعدل الهی جوابی نخواهند داشت و به شدت مواخذه خواهند شد.
وی در پایان اظهارداشت: مسئولین باید در منطقه حوزه زاینده رود و خصوصا منطقه بن رود که بیشترین خسارت را دیده اند جهت اشتغال مردم فکری بکنند و امروز که بحث ایجاد بندر خشک در منطقه می باشد باید با کار کارشناسی دقیق جهت جانمایی آن به صورت ویژه پیگیری و انجام گردد.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مسئولین به داد کشاورزان محروم شرق اصفهان برسند”

  1. مصطفی عربزاده گفت:

    باسلام باید به آقای صادق زاده گفته شود از سد آبشار مخصوصا از ایچی تا تالاب گاوخونی همه مثل هم شده ایم شما از همه مردم دفاع کنید نه اینکه مخصوصا بن رود

  2. ورزنه ای گفت:

    باسلام.درپاسخ برادرعزیز آقای عربزاده ،امام جمعه شهرورزنه درتمام جلسات پی گیر مشکلات منطقه شرق اصفهان وخصوصا حوزه آبریز زاینده رود می باشند والبته ایشان امام جمعه بخش بن رود هستند وعقل هم چنین حکم می کند که این منطقه رابیشتر به آن بپردازد.ولی ای کاش همه مثل حاج آقای صادق زاده دررفع مشکلات منطقه تلاش می کردند تابه یک باره از ایچی گرفته تاباتلاق گاوخونی دیگر مشکلی نداشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.