اصفهان شرق

9 دی تجلی تعهد مردم به ارزش های انقلاب بود

کدخبر: 213146
1400/10/08 در ساعت 11:41

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله 9 دی با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه جرقویه علیا در محل حوزه بسیج امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: مردم در 9 دی ثابت کردند با بصیرت خود از لحاظ دشمن‌شناسی که از تأکیدهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب است، به نحو احسن استفاده کردند و فتنه سال 88 رانقش بر آب کردند.

سرهنگ عابدی در ادامه افزود:مردم انقلابی ایران اسلامی در نهم دی‌ماه سال ۸۸ بار دیگر ثابت کردند، همواره پیرو ولی‌فقیه خود بوده و فتنه و دسیسه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف حکومت اسلامی ایران در سردارند را با بصیرت و تیزبینی از بین خواهند برد.

عابدی انسجام را به‌عنوان مهم ترین عامل شکل‌گیری نهم دی‌ماه عنوان کرد و گفت: حرکت مردم در نهم دی‌ماه ریشه در اعتقادات راسخ و عمیق آن‌ها داشت و مردم در جریان فتنه 88 به این نتیجه رسیدند که به مقدسات توهین شده و با غیرت دینی و مذهبی مردم باعث شکل‌گیری این حماسه عظیم شد.

یادآوری می‌شود؛ مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی با نصب بنر در سطح شهر و روستاها اطلاع رسانی شود و پایگاه ها ی بسیج با هم اندیشی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص بیان حماسه نهم دی در بین بسیجیان و مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

سرهنگ عابدی در خصوص سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز سخنانی بیان کرد و دافزود: ما باید یاد و خاطره سردار سلیمانی را زنده نگه داریم چرا که حاج قاسم فاصله طبقاتی، اختلاف فرهنگی، تفاوت‌های دینی و مذهبی و… را با فرماندهی جدید اخلاق محور خود به هم ریخت. حاج قاسم جهان وطن بود. حاج قاسم فقط برای کرمان نبود، برای ایران نبود، برای جمهوری اسلامی نبود، برای کل جهان بود.

وی در همه عالم با استکبار مبارزه می‌کرد. و وظیفه همه ماست که با برگزاری مراسمات مختلف آرمانها و اهداف سردار سلیمانی را به جوانان و نوجوانان گوشزد کنیم.

انتهای پیام/ احمد صادقی