اصفهان شرق

نور شهادت سردار سلیمانی در سراسر جهان تابیده شد

کدخبر: 213135
1400/10/08 در ساعت 10:56

حجت‌الاسلام امیر حجتی فرد در گفتگو با اصفهان شرق پیرامون شخصیت کم نظیر سردار سلیمانی اظهار کرد: نکته بسیار مهم از زندگانی این سردار بزرگ جهان اسلام و کسی که از نامش لرزه بر اندام دشمنان اسلام می انداخت؛ نیت پاک، اخلاص و توکل بر خداوند متعال و از روی دیگر تبعیت محض از ولایت، سرباز ولایت بودن، مطیع محض ولایت بودن و در مسیر ترسیم شده پشت سر ولایت گام برداشتن بود.

امام جمعه شهر اژیه گفت: گام شهید سلیمانی در مسیر اسلام به صورت خالصانه و با توکل به خداوند متعال بود و اعتقاد کامل در مسیر ولایت و دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام از وی مکتبی عمیق ساخت.

وی با بیان اینکه نیت شهید قاسم سلیمانی برای خدا بود، اذعان کرد: سردار با چنین حرکت پاک و خالصانه ای بر دلها نفوز داشتند و قلوب جهان را به سوی دفاع از حریم اهل بیت هدایت میکردند به گونه ای که این محبوبیت در سراسر جهان وسعت گرفت و گسترش یافت.

حجتی فرد با تاکید بر جهانی شدن شهادت سردار سلیمانی افزود: مردمانی با انواع و اقسام تفکرات با انواع و اقسام سلایق همگی در حالی که اشک از دیدگانشان به پهنای صورت جاری بود بر زیر تابوت این شهید بزرگوار آمدند و تشعشعات این شهادت در همه جهان تابیده شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مبارزه حاج قاسم در مقابل دشمنان قسم خورده همانند آمریکا و انگلیس و اسرائیل بوده و هست و ادامه دهندگان این راه، این نکته را مد نظر داشته باشند که در مقابل آمریکا و اسرائیل جنایت کاری که این گونه به اعمال شنیع به ترور و حذف فیزیکی اشخاص بزرگی همانند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نباید ساکت نشست بلکه باید عزت جمهوری اسلامی ایران را در برابر این دشمنان روز به روز بالاتر برد و هرگز در مقابلشان سر خم نکرد.

امام جمعه اژیه در پایان تاکید کرد: موفقیت کشور ما در جایست که همگی همانند حاج قاسم باشیم و همگی در راه حاج قاسم قدم برداریم؛ هر کسی در هر مسئولیت و پست و مقام و وظیفه ای که میخواهد انجام دهد حاج قاسم را سر لوحه قرار دهد و همانگونه حرکت کند تا ان شالله بتوانیم از پس مشکلات کشور در ابعاد و قضایای مختلف بر بیایم.

انتهای خبر/ غلامرضا قدرتی