سرویس: اخبار شهرستان 19:00 - چهارشنبه 10 آذر 1400

اطلاعیه مهم نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان؛

هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی نداریم/ فراخوان ها توسط معاندین در فضای مجازی منتشر شده است

صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی به ویژه روز جمعه نداده و انتظار دارد مردم و کشاورزان آگاه بوده و توجهی به اخبار شبکه معاندین نداشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق به پیگیری قانونمند کشاورزان اشاره کرد و افزود: جریان آب زاینده رود فقط با عزم ملی حل می شود و کشاورزان نباید توجهی به نسخه های فریب کارانه ی رسانه های معاند داشته باشند.

مشاور صنف کشاورزی استان اصفهان؛ با بیان اینکه صنف کشاورزی و شورای میراب ها هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی نداده است، متذکر شد: صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی به ویژه روز جمعه نداده و انتظار دارد که اولا مردم عزیز و کشاورزان محترم توجهی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی ننمایند زیرا فراخوان های مطرح شده توسط معاندین می باشد.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص زاینده رود اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های قانونمند انشالله بتوانیم امورات را پیش برده و موجبات خوشحالی مردم فهیم استان و کشورمان و همچنین کلیه دوست داران اصفهان و زاینده رود و تالاب گاوخونی را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده در بخش دیگری از گفتگو خاطرنشان کرد: همانگونه که قبلاً نیزبیان شده بود به لطف خدا و همراهی شما مردم عزیز، توافقنامه ای فیمابین استاندار و صنف کشاورزی برای پیگیری اجرای قوانین و مصوبات مربوط به احیای دائمی زاینده رود و حقابه های محیط زیست و تالاب گاوخونی و کشاورزان انجام شد و مقرر گردید با محوریت کمیته چهارجانبه های اقدامات مورد نیاز در داخل استان و سایر استانهای حوضه و سطح ملی پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: هر ۱۵ روز گزارش کار های انجام شده توسط مسئولین به مردم شریف استان ارائه می گردد و در این راستا دستورات لازم و عاجل توسط مقامات ارشد کشوری برای حل مشکل زاینده رود نیز داده شده و امید است به حول و قوه الهی و متفاوت از گذشته، مصوبات قانونی ۹ گانه شورای عالی آب ، اجابت و عملیاتی گردد.

مشاورصنف کشاورزی استان تصریح کرد: لذا آنچه مورد نیاز و استدعامی باشد، وجود فضای آرام اجتماعی و بدور از تنش بوده تا انشالله کلیه انرژی و وقت مسئولین و صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران و سایر نهادهای مردمی و تشکل های اجتماعی و محیط زیستی در سطح ملی و استانی مصروف پیگیری اجرای توافقات و قوانین و مصوبات شود.

صادق زاده با تاکید دوباره بر هوشیاری کشاورزان و مردم فهیم استان اصفهان؛ اعلام کرد: یقینا هیچگونه فراخوانی کشاورزان و تشکلهای دیگر برای روزهای آتی به ویژه روز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ نداده و انتظار است اولاً مردم عزیز و کشاورزان محترم توجهی به اخبار منتشره در فضای مجازی ننمایندو یقینا معاندین و ضدانقلاب از حرکات غیرقانونی و خرابکارانه خرسند میشوند و هیچ دوستدار زاینده رودی از این حرکات خوشحال نمیشود و همراهی نمی کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.