سرویس: اخبار شهرستان 13:26 - سه شنبه 25 آبان 1400

با حضور پایگاه های موفق بسیج برگزار شد؛

نمایشگاه طرح اُسوه و دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج استان اصفهان

نمایشگاه طرح اُسوه و یازدهمین جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از رده های برتر سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در آستانه برگزاری هفته بسیج؛ فضایی مملو از دانش و تولید در بسیج کلان شهر اصفهان و درجمع بسیجیان 13 شهرستان استان برپا شد.

سردار علی مقواساز جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه طرح اسوه و دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج استان اصفهان اظهار کرد: طرح اُسوه انتخاب پایگاه های نمونه در عرصه های مختلف و از بین پایگاه های بسیج است و در این نمایشگاه سعی بر آن شده تا تجربیات پایگاه های اُسوه به فرماندهان دیگر پایگاه های بسیج انتقال یابد.

وی افزود: در این نمایشگاه که شامل 10 غرفه در عرصه های مختلف ایجاد شد، هدف مهمی از جمله تشکیل و جهشی برای ایجاد محله اسلامی دنبال شد و به زودی در دیگر شهرستان های استان اصفهان نظیر این نمایشگاه برپا می شود.

به گزارش طنین یاس، در افتتاحیه نمایشگاه که همزمان با 25 آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار شد، چند صد فرمانده پایگاه بسیج برای انتقال تجربیات از پایگاه های اسوه شرکت کردند تا بتوان گامی توانمند به سوی تشکیل محله اسلامی با عرصه هایی فعال برداشت.

تصاویر از زهرا شجاعی

انتهای پیام/ زهرا شجاعی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.