سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:07 - دوشنبه 26 خرداد 1393

اعلام آمادگی رغد صدام برای جهاد نکاح

رغد دختر صدام حسین رییس جمهور معدوم عراق می گوید در پاسخ به دعوت حارث الضاری رییس هیات موسوم به علمای مسلمین برای جهاد نکاح با عناصر داعش آمادگی دارد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رغد ضمن اعلام این آمادگی در صفحه توییتر خود، از زنان موصل نیز دعوت کرده است تا به دعوت الضاری، پاسخ مثبت دهند.

رغد صدام در حالی این دعوت شرم آور را از زنان به عمل آورد که چند روز پیش 4 زن در شهر موصل، به علت تجاوز چند تروریست داعشی به آنان، دست به خودکشی زدند.

شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست های داعشی، با در دست داشتن بلندگو از مردان این شهر خواستند تا زنان و همسرانشان را به عقد آنها در آورند.

داعشی ها دو دادگاه شرعی در موصل ایجاد کرده اند که کار آن صدور و اجرای احکام ظالمانه در حق اهالی این شهر است. قضات این دادگاه تروریست هایی با تابعیت پاکستانی و جلادان آن نیز بیشتر تابعیت عربی دارند و برای کسانی که از تحویل دختران خود و جهاد نکاح آنان خودداری می­ کنند مجازات شلاق با زنجیرهای آهنی را در نظر گرفته و به اجرا در می آورند.

حارث الضاری، رئیس هیات موسوم به علمای مسلمین که جماعتی تکفیری است از زنان موصل و جهان عرب خواسته است برای جهاد نکاح، با جنگجویان داعش داوطلب شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.